اخبار داغ

با دعوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی سفر می‌کند
بعد از دیدارها و دعوت نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نمایندگان مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش از آغاز به کار مجلس یازدهم در 30 فروردین سال‌جاری، برای پیگیری مشکلات کشاورزی خراسان جنوبی با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
در این دیدار مشکلات و ظرفیت‌های کشاورزی خراسان جنوبی مطرح و نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی دعوت کردند تا به خراسان جنوبی سفر کند. وزیر جهاد کشاورزی نیز قول داد به خراسان جنوبی سفر می‌کند.
,
 
,
توجه بیشتر به امور مربوط به عشایر، توسعه دامداری، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره تولید، گسترش شترداری، ایجاد آزمایشگاه دامپزشکی، رفع مشکلات واردات علوفه از کشور افغانستان، رونق تولید گوشت در استان، مهار روان‌آب‌ها و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در استان، جلوگیری از مهاجرت، ایجاد کشتارگاه و کارخانه دباغی پوست شترمرغ در خراسان‌جنوبی، حل مشکلات ایجاد شده توسط منابع طبیعی، گسترش کشاورزی مدرن و هدایت کشاورزان منطقه از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن، تدوین نقشه راه برای توسعه علمی کشاوری، ایجاد ایستگاه تحقیقات شتر و رفع محدودیت‌ها بر منابع آبی مشترک با افغانستان در حالی که این  کشور  بدون هرگونه محدودیتی در حال استفاده از این منابع است جهت جلوگیری از دست‌دادن سهم کشور از مواردی بود که توسط نمایندگان مردم استان خراسان جنوبی در مجلس یازدهم در این دیدار مطرح شد. 
,
 
,
در این دیدار کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی نیز با تشکر از پیگیری مطالبات مردم توسط نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، به بیان اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات کشاورزان پرداخت.
,
 
,
همچنین نمایندگان مردم خراسان جنوبی در دیدارهای جداگانه با وزیر جهادکشاورزی و معاونان وی، بر سفر وزیر به خراسان جنوبی تأکید کردند تا این موضوع محقق شود.
,
 
,
طبق گفته مسئولان، این درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شد و قرار است هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به استان خراسان جنوبی سفر کند.
,
 
,
امید است در این سفر اقدامات مؤثری برای حل مشکلات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی از جمله زرشک و زعفران که روی دست کشاورزان مانده است، برداشته شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه