اخبار داغ

رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان مطرح کرد؛

سرمازدگی علت افزایش قیمت صیفی جات در بازار همدان/ گرانی ها مقطعی است

سرمازدگی علت افزایش قیمت صیفی جات در بازار همدان/ گرانی ها مقطعی است
رضا البرزی با بیان اینکه افزایش قیمت صیفی جات در همدان به دلیل سرمازدگی اخیر است گفت: این امر سبب شده تا با یک کمبود مواجه شویم که ظرف سه هفته آینده این مشکل حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هرساله با سرد شدن هوا شاهد کمبود و افزایش قیمت گوجه و پیاز در سطح استان همدان هستیم، موضوعی که امسال هم همچنان پابرجاست، به همین منظور گفتگویی با رضا البرزی، رییس اتحادیه میوه و تره باراستان همدان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رضا البرزی در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح دلایل گرانی صیفی جات در بازار همدان  پرداخت و گفت: به دلیل سرمای چند روز اخیر بسیاری از صیفی جات همدان و استان های همجوار دچار یخ زدگی شدند و به دنبال آن ما با کمبود محصولاتی همچون گوجه، پیاز و خیار مواجه شدیم.

,

وی تاکید کرد: هر سال که هوا که سرد می شود محصول صیفی جات مناطق اطراف همدان از بین می روند و ما باید از جنوب کشور اینها را تامین کنیم .

,

رییس اتحادیه میوه و تره باراستان همدان با بیان اینکه خلایی که در این چند روز اخیر در بحث صیفی جات داشتیم، علت گرانی ها است گفت:  ظرف سه هفته آینده این مشکل حل و بازار به تعادل خواهد رسید.

,

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر وجود دلایل دیگر علت افزایش قیمت میوه و تره بار افزود: در بحث پیاز ما بیشتر با مشکل دلال ها مواجه هستیم که باید با آن ها برخورد شود مگر نه کمبودی از این لحاظ نداریم.

,

قیمت ثابت مرکبات نسبت به پارسال

, قیمت ثابت مرکبات نسبت به پارسال, قیمت ثابت مرکبات نسبت به پارسال,

البرزی  در ادامه در خصوص قیمت مرکبات در سال جاری گفت: مرکبات هم اکون در حال ورود به بازار هستند  و نسبت به پارسال افزایش چندانی نداشتیم و قیمت ها ثابت است و با عرضه انبوه بهتر هم خواهد شد.

,

وی در خصوص وجود سیب زمینی در بارار میوه و تره بار همدان گفت: با توجه به اینکه همدان خود از تولیدکنندگان سیب زمینی است در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت و همه کشاورزان قبل از بارندگی برداشت و سیب زمینی ها را در انبارها ذخیره کرده اند.

,

رییس اتحادیه میوه و تره باراستان همدان در پایان در خصوص افزایش صعودی قیمت گردو گفت: علت گرانی این محصول هم دلالان، واسطه گران و سواستفاده گران هستند مگرنه امسال محصول گردو خیلی هم خوب بوده و ما کمبودی نداشتیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه