اخبار داغ

شهردار رزن خبر داد؛

صدور مجوز تاسیس کارخانه آسفالت شهرداری رزن

صدور مجوز تاسیس کارخانه آسفالت شهرداری رزن
حجت الله علیخانی گفت: مجوز تاسیس کارخانه آسفالت برای شهرداری رزن صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله علیخانی، شهردار رزن در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: مجوز تاسیس کارخانه آسفالت شهرداری رزن پس از تقاضای شورا و شهرداری توسط صنعت،معدن و تجارت استان همدان صادر و به این شهرداری ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت این کارخانه بر اساس تولید سالانه 70 تن آسفالت می باشد، ادامه داد: پیش بینی ما این است که در صورت رفع برخی موانع و تامین تسهیلات مورد نیاز در بازه زمانی یک ساله این کارخانه به بهره برداری برسد.

شهردار رزن ایجاد درآمد پایدار برای صرف در امور عمرانی و اجتماعی شهرداری را از مهم ترین دستاوردهای تاسیس و راه اندازی کارخانه آسفالت دانست و گفت: علاوه بر ایجاد درآمد پایدار از این کارخانه برای رفع نیازهای مجموع شهرداری استفاده خواهد شد.

وی همچنین از تایید دریافت تسهیلات 4 میلیاردی برای احداث این کارخانه در استانداری همدان خبر داد و گفت: این کارخانه در نزدیکی کارخانه شن و ماسه احداث خواهد شد.

علیخانی با بیان اینکه از 4 شهرک جدیدالتاسیس شهر رزن شهرک سیمان در حال صدور مجوز ساخت است و فاز ساخت آن شروع شده است، افزود: شهرک فرهنگیان 2 مرحله تملک زمین آن به پایان رسیده است و شهرک های ایثارگران و بهداشت منتظر تایید نهایی شهرسازی استان و کمیسیون ماده 5 استانداری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه