اخبار داغ

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی:

مشکلی برای تامین آرد در خراسان‌جنوبی وجود ندارد/ تامین 90 درصد آرد مورد نیاز استان از داخل

مشکلی برای تامین آرد در خراسان‌جنوبی وجود ندارد/ تامین 90 درصد آرد مورد نیاز استان از داخل
اسدالهی گفت: 90 درصد آرد مورد نیاز خراسان‌جنوبی از کارخانه‌های آرد داخل استان تامین و 10 درصد دیگر از استان‌های خراسان رضوی و گلستان وارد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید اسدالهی مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص وضعیت آرد موجود در استان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آرد در استان به صورت عادی و روان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,

9 کیلوگرم سهمیه آرد هر نفر در ماه

, 9 کیلوگرم سهمیه آرد هر نفر در ماه, 9 کیلوگرم سهمیه آرد هر نفر در ماه,

وی با بیان اینکه مشکلی در بحث تامین آرد در استان نداریم، افزود: سهمیه آرد استان هر ماه به ازای هر نفر 9 کیلوگرم تخصیص داده شده و بین واحدهای نانوایی استان توزیع می‌شود.

,

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سهمیه آرد در خراسان‌جنوبی نسبت به سال گذشته هیچ تغییر کاهشی یا افزایشی نداشته است.

,

اسدالهی عنوان کرد: پس از شیوع کرونا در استان سهمیه آرد نانوایی‌ها هیچ تغییری نداشته و مانند گذشته است اما مقدار مصرف آرد نانوایی‌ها به دلیل خرید کمتر نان توسط مردم درصد اندکی کاهش داشته است.

,

وی اظهار کرد: سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی و آزاد‌پز به صورت یارانه‌ای است و تفاوتی با یکدیگر ندارد.

,

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان‌جنوبی در مورد کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها، گفت: اگر در بررسی‌هایی که توسط همکاران ما انجام می‌شود به این نتیجه برسیم که یک نانوایی آرد اضافه دارد سهمیه‌اش را کاهش می‌دهیم تا به میزان تعادل برسد.

,

تامین 90 درصد آرد خراسان‌جنوبی از داخل

, تامین 90 درصد آرد خراسان‌جنوبی از داخل, تامین 90 درصد آرد خراسان‌جنوبی از داخل,

اسدالهی خاطرنشان کرد: 90 درصد آرد مورد نیاز خراسان‌جنوبی از کارخانه های آرد داخل استان تامین و 10 درصد دیگر از استان‌های خراسان رضوی و گلستان وارد می‌شود.

,

آغاز طرح نظارتی بر نانوایی‌های استان

, آغاز طرح نظارتی بر نانوایی‌های استان, آغاز طرح نظارتی بر نانوایی‌های استان,

وی به آغاز طرح نظارتی نسبت به نانوایی‌های استان از امروز اشاره کرد و افزود: این طرح تا پنجشنبه هفته آینده؛ 8 آبان ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه