اخبار داغ

پیشرفت لاکپشتی پروژه تعریض 3 کیلومتر جاده در بهمئی

پیشرفت لاکپشتی پروژه تعریض 3 کیلومتر جاده در بهمئی
پروژه تعریض سه کیلومتر جاده ورودی لیکک به سمت سه راهی لیکک-ماغر و سیدصفی در کهگیلویه وبویراحمد همچنان تعطیل و بلاتکلیف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس با توج به اینکه در آستانه ورود به فصل بارش ها در کهگیلویه وبویراحمد هستیم و لازم است پروژه های راه و جاده ای سرعت بگیرند تا باران و لغزندگی پیش رو مانعی برای پیشرفت پروژه ها نشود،در این گزارش سراغ یکی از این پروژه ها رفتیم که پیشرفتی لاکپشتی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت جاده ورودی شهر لیکک به سمت سه راهی روستای سید صفی و ماغر که نزدیک به کیلومتر طول دارد،بیش از 4 سال است که به اتمام نرسید.

,

اعتبار این پروژه جزو اعتبارات حوزه نفتی اداره کل راه و شهرسازی تعریف شده و قرار بود پیمانکار آن بعد از هر ارائه صورت وضعیت مطالبات خود را دریافت کند اما کمبود امکانات، مشغله کاری پیمانکار و بی توجهی مسئولان راه و شهرسازی باعث شد تا همچنان شاهد تعطیلی این پروژه باشیم.

,

, ,

این جاده تنها مسیر ورودی کلیه روستاهای بهمئی به جز حوزه کفشکنان به مرکز شهرستان بوده و در بیشتر ایام به خصوص مراسم تشییع و تدفین به سمت قبرستان جدید شهر لیکک دارای بار ترافیکی سنگین است.

,

این جاده باریک که در حالت قبل از شروع پروژه دارای شیب تند، پرتگاه خطرناک و زاویه دید کم در چند نقطه بود، اکنون با شانه های خالی عاملی خطرناک برای رانندگی و به نوعی بازی با جان مردم شهرستان است.

,

سه راهی این مسیر به دلیل عرض کم جاده و دید ناکافی رانندگان تاکنون چند نفر از شهروندان بهمئی را به کام مرگ کشاند و نقطه ای حادثه خیز محسوب می شود اما با این وجود پروژه همچنان غیر فعال است و پیمانکار به صورت مقطعی در هر سال چند روز روی آن کار می کند و بعد از آن پروژه را به حال خود رها می کند.

,

, ,

مسئولان شهرستانی تاکنون با جدیت کامل پیمانکار را بازخواست نکردند، هر چند عدل هاشمی پور،نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بارها به پیمانکار پروژه تذکر داد و خواستار خلع ید وی شد اما به دلایل نامعلوم این اتفاق رخ نداد تا همچنان شاهد جاده ای خطرآفرین در آستانه ورود به فصل بارندگی در ورودی شهر لیکک باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه