اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی خبر داد

توزیع 1000 بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

توزیع 1000 بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد
حجت‌الاسلام جعفری گفت: امروز ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود و تا آخر هفته بسیج دانش‌آموزی پنج هزار بسته توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام مهدی جعفری، مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و توزیع هم‌زمان 1000بسته معیشتی که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد اظهار کرد: امروز در خدمت فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مشهد هستیم که قرار است در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را شروع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این افراد ۳۰۰ نفر از فرماندهانی هستند که در دوره ولایت امسال که به صورت مجازی برگزار شده است انتخاب شده‌اند و هم‌زمان با این مراسم ۱۰۰۰ واحد بسیج دانش‌آموزی، امروز کارهای خود را شروع می‌کنند و این هزار نفر از بین ۳ هزار نفر انتخاب شده‌اند.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جوانان به میدان بیایند و از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا دانش آموزان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و از روزهای اول شروع به کار کردند و اقدامات قابل توجهی مانند تهیه و توزیع ماسک، ضدعفونی مدارس، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی انجام شده است.

,

حجت‌الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: در میدان نبرد کرونا تا به امروز بیش از ۵ میلیارد تومان توسط بسیج دانش آموزان خراسان رضوی به رزمایش کمک‌های مؤمنانه کمک شده است و همچنین۳۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در ابتدای سال تحصیلی 99 توزیع شده و علاوه بر آن در سال گذشته ضدعفونی مدارس توسط بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شد.

,

وی از تشکیل قرار گاه های حاج قاسم در پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از ۶ هزار ماسک با هزینه و توسط دانش آموزان تولید شد و همچنین دانش آموزان بسیجی ما پول راهیان نور و اعتکاف امسال خود را هزینه کمک به رزمایش مواسات کردند.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی بیان کرد: دهه هشتادی‌های انقلابی قرار است به میدان بیایند و امروز ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود و تا آخر هفته بسیج دانش‌آموزی پنج هزار بسته توزیع می‌شود.

,

حجت‌الاسلام جعفری با تأکید بر اینکه فرماندهان بسیجی ما اثبات می‌کنند که گام دوم انقلاب را محکم‌تر از گذشته طی خواهند کرد تصریح کرد: در حال حاضر مراسم تودیع 1700 نفر از فرماندهان ما در تمامی پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در سراسر استان در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه