اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس:

خوی آمریکایی‌ها درندگی است/ بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد

خوی آمریکایی‌ها درندگی است/ بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد
خسروی با اشاره به این‌که عده‌ای بایدن را در مقابل ترامپ به عنوان فرشته نجات مطرح می‌کنند، گفت: این در حالی است که آمریکایی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی وحدت‌نظر دارند و راهبرد آن‌ها یکی است اما ممکن است تاکتیک آن‌ها متفاوت باشد. بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص جنایت‌های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این خصوص باید یادآوری کنم که جنایت‌های آمریکا تنها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست. به اعتراف کارتر، آمریکایی‌ها از عمر 242 ساله خود، 226 سال آن را در حال جنگ بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: خوی آمریکایی‌ها، درندگی است به‌طوری که این کشور (به قول کارتر) شروع کننده 30 جنگ در  نقاط مختلف بوده است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا جنایت‌های متعددی را در ایران رقم زده است که از کودتای 28 مرداد سال 1332 در دولت مصدق و قبل از انقلاب تا کودتای نوژه و حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، ترورهای متعدد، حمایت از منافقین و ... می‌توان اشاره کرد.

,

خسروی با اشاره به این‌که جنایت‌های آمریکا بی‌شمار است و برای مشخص‌شدن آن، تنها یک جست‌وجو در اینترنت کافی است، بیان کرد: به جوانان و سایر مردم پیشنهاد می‌کنم حداقل کتاب آمریکا و براندازی جمهوری اسلامی نوشته کامران غضنفری را مطالعه کنند تا با قسمتی از این جنایت‌ها آشنا شوند.

,

وی تصریح کرد: متأسفانه با وجود جنایت‌های محرز آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی، اما هنوز برخی افراد همچنان از آمریکا، وابستگی و مذاکره با او دم می‌زنند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا برخی از این افراد دست‌نشانده و نفوذی آمریکا هستند، اما برخی از افراد نمی‌دانند و بصیرت ندارند؛ یعنی به هر دلیل درست یا نادرستی به آمریکا علاقه‌مند شده‌اند که به تعبیر پیامبراکرم(ص) علاقه افراطی به هر چیزی، انسان را کر و کور می‌کند و واقعیت‌ها را نمی‌بیند.

,

خسروی افزود: بر این اساس عده‌ای بی‌اطلاعند؛ عده‌ای نمی‌خواهند ببینند و عده‌ای نیز با وجود این‌که می‌بینند، اما چون اجیر آمریکایند و نفعشان در ارتباط با آمریکاست، از مذاکره و ارتباط حرف می‌زنند. به همین دلیل نمی‌توان در مورد همه این افراد، به‌طور یکسان قضاوت کرد.

,

وی در خصوص تأثیر انتخابات آمریکا در مسائل داخلی ایران اظهار کرد: طبق اصل 110 قانون اساسی، سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری تبیین می‌شود. ایشان در صحبت‌های اخیر خود در 13 آبان، تأکید کردند که سیاست جمهوری اسلامی ایران نسبت به آمریکا حساب‌شده و مشخص است و با رفت‌وآمد اشخاص تغییر نمی‌کند.

,

بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد

, بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد, بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که عده‌ای بایدن را در مقابل ترامپ به عنوان فرشته نجات مطرح می‌کنند، گفت: این در حالی است که آمریکایی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی وحدت‌نظر دارند و راهبرد آن‌ها یکی است اما ممکن است تاکتیک آن‌ها متفاوت باشد. همان‌طور که بایدن در خصوص رابطه‌اش با جمهوری اسلامی مطرح کرده بود که باید با روش‌های هوشمندانه جلوی ایران را گرفت. به همین دلیل بایدن هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد.

,

خسروی یادآور شد: خوشحالیم که فضای انتخاباتی آمریکا و مناظرات انتخاباتی ترامپ و خانم کلینتون در دوره قبل و مذاکرات ترامپ با بایدن در این دوره، وضعیت واقعی این کشور را نشان داد و سبب شده تا مردم چهره آمریکا را بهتر بشناسند.

,

دموکراسی آمریکایی‌ها پنهان زیر نقاب تبلیغات

, دموکراسی آمریکایی‌ها پنهان زیر نقاب تبلیغات, دموکراسی آمریکایی‌ها پنهان زیر نقاب تبلیغات,

وی تأکید کرد: سیطره تبلیغات آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، نقاب و مانعی در دیدن حقایق و دموکراسی آن‌ها است که امسال آشکار می‌شود و به تعبیر مقام معظم رهبری؛ هم مجری انتخابات آمریکا و هم رقیب او، هر دو ادعای تقلب دارند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی مجری انتخابات آمریکا ادعای تقلب دارد که باید بداند اگر تقلبی وجود دارد و نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد، پس بی‌عرضه است و اگر تقلبی وجود ندارد، پس او یک دروغ‌گو است.

,

خسروی یادآور شد: در زمانی که آمریکایی‌ها وارد عراق شده و علیه این کشور جنگ را شروع کرده بودند، نوام چامسکی از محققین برجسته آمریکایی گفته بود: "آمریکایی‌ها دموکراسی می‌خواهند که به دلخواه خودشان باشد."  

,

وی افزود: اکنون نیز با توجه به فضای انتخاباتی آمریکا و مسائلی که در آن رخ داد، یکی از مسئولان این کشور گفته بود که آمریکا حق ندارد به بهانه عدم‌اجرای دموکراسی، در انتخابات سایر کشورها دخالت کند.

,

بی‌اعتمادی به دشمن؛ تنها ثمره برجام

, بی‌اعتمادی به دشمن؛ تنها ثمره برجام, بی‌اعتمادی به دشمن؛ تنها ثمره برجام,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی؛ امیدوارم قصه پرغصه برجام با آن همه وعده برای رفع تحریم‌ها و حتی گره‌زدن آب‌خوردن به آن، به عنوان یک تجربه ماندگار برای مسئولان و همه نسل‌های آینده باقی بماند.

,

خسروی تأکید کرد: تنها ثمره برجام برای مردم و مخصوصا مسئولان، اثبات این موضوع بود که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند؛ حالا رئیس جمهور آن چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه باشد؛ چه ترامپ، چه بایدن و چه اوباما باشد.

,

وی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، افزود: آیت‌الله جوادی آملی فرمودند “5 سال پیش در یک دیدار به مسئولان وزارت امور خارجه گفتم که اگر با آمریکایی‌ها دست می‌دهید انگشتان خود را بشمارید.”

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد “تهران تحت هیچ شرایطی، مذاکره مجدد بر سر برجام را نخواهد پذیرفت و حتی آن را بررسی نخواهد کرد.” امیدواریم نسبت به این موضوع پایبند بمانند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه