اخبار داغ

کتابی که همه چیز را لو داد؛

اعترافات سردسته دموکرات‌های مودب درباره تلاش‌هایش علیه ایران/ غربزدگان داخلی دست از تطهیر آمریکا برمی‌دارند؟

اعترافات سردسته دموکرات‌های مودب درباره تلاش‌هایش علیه ایران/ غربزدگان داخلی دست از تطهیر آمریکا برمی‌دارند؟
در حالی که عده‌ای تلاش می کنند تا دولت اوباما و دموکرات ها را تطهیر کنند اوباما به تازگی در کتابش اقداماتش علیه ایران را لو داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد، یکی از تبلیغات عجیبی که از سوی یک جریان خاص صورت می گیرد این است که دولت دموکرات اوباما تحریمی علیه ایران اعمال نکرده است. حتی پا را فراتر می گذارند که با تطهیر این دولت زمینه های مذاکره دوباره با دولت دموکرات آینده یعنی دولت بایدن را مطرح کنند. اما این در حالی است که خود شخص اوباما به این موضوع اشاره کرده است که تحریم های اولیه علیه ایران ناکارآمد بود و به تلاش هایی برای گرفتن مواضع سخت تر علیه ایران اشاره کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

اوباما در کتاب جدیدش نوشته: «مشکل این بود که تحریم‌های موجود خیلی ضعیف بودند و نمی‌توانستند تاثیر زیادی بگذارند. حتی متحدان آمریکایی مانند آلمان به تجارت با ایران ادامه می‌دادند و تقریبا همه نفت آن را خریداری کردند.» اوباما در ادامه به ماجرای تحریم‌های دولت جورج دبلیو بوش علیه تهران اشاره می‌کند و آنها را نمادین و سمبلیک می‌خواند.

,

او نوشته: «به لطف بالا رفتن قیمت نفت در بازار عملا تحریم‌های آمریکا کارکرد خود را از دست داده و اقتصاد ایران درحال رشد و شکوفا شدن بود. از این رو، تهران مذاکره را صرفا فرصت و تعهدی برای ادامه گفت‌وگو می‌دانست و دولت وقت آمریکا کوشید متحدان خود را به گرفتن مواضع سخت‌تر درقبال تهران ترغیب و تشویق کند.» 

,

 

,

, ,

این اعترافات اوباما در حالی صورت می گیرد که جریان خاص در ایران کماکان در راستای پاک کردن حافظه تاریخی بخشی از جامعه تلاش می کنند تا رخدادهای دولت اوباما علیه ایران فراموش شود.

,

بر اساس این گزارش آنچه که در این میان مطرح خواهد بود این است که دولت بایدن نیز ادامه دهنده مسیر دولت اوباما خواهد بود. دولتی که در ظاهر خود مودب و صلح طلب نشان می دهد در حالی که خنجرهای خود را برای فرو کردن به پشت طرف مقابل آماده کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه