اخبار داغ

دانشجوی بسیجی:

برخی بسیجیان را در مقابل مردم قرار می‌دهند

برخی بسیجیان را در مقابل مردم قرار می‌دهند
نظافت در خصوص ویژگی یک بسیجی مطالبه گر گفت: ابتدا در همه مراحل زندگی خدا را در نظر بگیرد و با توجه به آن رفتار کند، دوم تخصص بگیرد، هر بسیجی که می خواهد در مراحل زندگی موفق باشد ابتدا باید آن تخصص لازم جهت موفقیت در مراحل زندگی را بدست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین نظافت دانشجوی مطالبه گر هم استانی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به مناسب هفته بسیج گفت: بنده امیر حسین نظافت متولد 1378 و دانشجوی کارشناسی فیزیک دانشگاه یاسوج همچنین دبیر قرار گاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و فعال دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این دانشجوی مطالبه گر در خصوص مطالبه گری و شرایط بسیج در زمان های مختلف و اصلی ترین مطالبه گری بسیج نسبت به جامعه و مسئولین گفت: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری  بسیج می تواند در تصمیم سازی مسئولین کمک کند، بسیج دانشجویی در سراسر کشور از مسئولانی که توانایی کار کردن را ندارند می خواهد همانگونه که جوانی در مترو صندلی خود را به مسن تر ها واگذار می کنند، امروز نیز مسئولین مسن و ناکارآمد صندلی مدیریت خود را به جوانان کارامد بدهد تا این جوانان در مدیریت صحیح کشور موثر باشند.

,

وی  افزود: در حال حاضر می بینیم برخی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد از روی خودخواهی برخی مسئولین است و به سبب همین امر نیز برخی مشکلات برای کشور  به وجود آمده است، ما می بینیم عملا هر جایی صدای نارضایتی مردم بلند می شود  برمی گردد به همان عدم تخصصی که برخی از مسئولین دارند.

,

نظافت در خصوص ویژگی یک بسیجی مطالبه گر بیان کرد: ابتدا در همه مراحل زندگی خدا را در نظر بگیرد و با توجه به آن رفتار کند، دوم تخصص بگیرد، هر بسیجی که می خواهد در مراحل زندگی موفق باشد ابتدا باید آن تخصص لازم جهت موفقیت در مراحل زندگی را بدست آورد.

,

این دانشجوی بسیجی مطالبه گر هم استانی در ادامه افزود: یک بسیجی باید بتواند در برای تشکیل دولت جوان حزب الله قدم بردارد.

,

وی افزود: با توجه به پیشتازی بسیج در رفع برخی بحران ها، و وقایع از جمله سیل و زلزله، کرونا اما دیده می شود هیچ حرفی از بسیج بین برخی از سیاسیون نیست، و وقتی بحث انتقاد باشد اولین انتقاد به سمت بسیج می آید تفکری وجود دارد که برخی ها بسیج را رو در روی مردم قرار می دهند.

,

نظافت ادامه داد: این تفکر بر می گردد به همان تفکری که زمان دفاع مقدس نیز یک عده در جبهه بودند اما برخی در کشور آنقدر از نفوذ برخوردار بودند که  می خواستند جنگ داخلی در کشور راه بیندازند و واقعا دلسوز نظام نبودند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اگر امروز می بینیم هر حادثه ای که درکشور رخ می دهند مثل سیل، زلزله، کرونا و امثال این  بسیجی در خط مقدم حاضر  و پای کار است این موضوع بر می گردد به همان تفکری که از اوایل انقلاب به جوانان ما القاع شد.

,

این بسیجی مطالبه گر افزود: این تفکری که بسیجی دلسوز انقلابی را خدشه دار نشان می دهد این بر می گردد به معاندین و اپپوزیسیون خارج نشینی که واقعا دلسوز واقعی مردم ایران نیستند و همیشه در هر زمان به دنبال چپاول و تاراج این مرز و بوم بوده اند همچنین بد بین کردن مردم به نظام مقدس اسلامی بوده اند.

,

نظافت گفت: نمونه های از این قبیل  در سال های گذشته دیدیم مثلا در انتخابات سال 88  و یا فتنه آبان ماه 98 که این ها نشان داده اند دوست دارند مردم را از نظام و انقلاب و آرمان های اوایل انقلاب دور کنند و آرمان گرایی را کنار بگذارند.

,

وی در پایان صحبت های خود گفت: برخی ها به دنبال این موضوع بوده اند که تفکر بسیجی را در جامعه از بین ببرند اما بسیجی همیشه پیرو خطر امام(ره)و رهبری بوده و هیچ گاه از آرمان های انقلاب کوتاه نیامده است و هر جا مقام معظم رهبری دستور بدهند بسیج در آنجا حاضر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه