اخبار داغ

نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین فرنگی‌کار جهان/ رقابت سوریان و گرایی با 14 ستاره فرنگی

نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین فرنگی‌کار جهان/ رقابت سوریان و گرایی با 14 ستاره فرنگی
سوریان و گرایی در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی انتخاب محبوب‌ترین فرنگی‌کار جهان قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اتحادیه جهانی کشتی در یک نظرسنجی جالب انتخاب محبوب ترین کشتی گیران جهان را به رای گیری گذاشته است. ابتدا این نظرسنجی در کشتی آزاد انجام شد. در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب محبوب‌ترین آزادکار جهان، حسن یزدانی از کشورمان با کسب بیشترین آرا محبوب‌ترین آزادکار جهان لقب گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه انتخاب اتحادیه جهانی کشتی محبوب‌ترین فرنگی‌کار جهان را به نظرسنجی گذاشته و آن را با نظر کاربران انتخاب خواهد کرد. حمید سوریان و محمدعلی گرایی از ایران نیز در این نظرسنجی حضور دارند.

,

از میان ۱۶ فرنگی کار منتخب اتحادیه جهانی کشتی در این نظرسنجی، نام محمدعلی گرایی دارنده مدال های برنز جهان و حمید سوریان دارنده ۷ طلای جهان و المپیک نیز وجود دارد.

,

محمدعلی گرایی، حمید سوریان، پیتر کایروف، رضا کایالپ، کارل وسترگرین، ژان بلنیوک، الکساندر کارلین، اسماعیل بوررو، آرمن نازاریان، رومن ولاسوف، حمزه یرلی‌کایا، میخاین لوپز، فرانک استابلر، شینوبو اوتا، رولان گاردنر و آرتور الکسانیان، ۱۶ فرنگی کار حاضر در این نظرسنجی هستند.

,

گرایی در نخستین قدم باید با پیتر کایروف و سوریان با شینوبو اوتا از ژاپن مقابله کند تا در صورت برتری و کسب بیشترین آرا از سوی کاربران به مرحله بعد راه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه