اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

آماده باش کامل برای مقابله با سیلاب احتمالی در لرستان/۱۰۰ میلیمتر بارش پیش بینی می شود

آماده باش کامل برای مقابله با سیلاب احتمالی در لرستان/۱۰۰ میلیمتر بارش پیش بینی می شود
پازوکی، مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، دستگاه ها و ستاد مدیریت بحران استان در حالت آماده باش بوده و آمادگی کامل را در این زمینه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به این که فاصله بین دو بارش کم بوده و در سامانه پیش رو بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیمتر بارش پیش بینی شده است، از این رو همه دستگاه های مربوطه در حالت آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تحلیل های هواشناسی گویای این است که این سامانه بارش های خوبی را به دنبال دارد و در ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود که اعلام شده تا همه آمادگی داشته باشند تا از بروز مشکل جلوگیری شود.

,

مدیر کل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: بارشها در دورود، الیگودرز، خرم آباد، پلدختر، نورآباد، الشتر و شول آباد قابل توجه است که علاوه بر بارش احتمال صاعقه و تگرگ نیز وجود دارد.

,

پازوکی عنوان کرد: این میزان بارش ممکن است سبب اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها شود که اعلام شده تا نسبت به لایروبی رودخانه و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و راه آب‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

,

وی بیان کرد: ضروری است تا در این چند روز بارندگی به دلیل شرایط جوی، از صعود به ارتفاعات جدا خودداری شود و افراد در کنار رودخانه ها حضور نداشته باشند.

,

مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در منطقه فعال بوده و بارش های خوبی به همراه دارد که بارندگی ها در روز شنبه و یکشنبه شدت بیشتری پیدا می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه