اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رزن و درگزین خبر داد؛

توزیع ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار میان آسیب دیدگان از بیماری کرونا به همت طلاب جهادی

توزیع ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار میان آسیب دیدگان از بیماری کرونا به همت طلاب جهادی
حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۵۰ میلیون تومان در بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا توسط طلاب منطقه توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید روح الله حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رزن و درگزین در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد:پس از اغاز شیوع بیماری کرونا یکی از تلاشهای جدی طلاب حاضر در شهرستانهای رزن و درگزین و سازمان تبلیغات اسلامی کمک به حل مشکلات مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با با اشاره به توزیع کمک های مومنانه و همراهی و همکاری جوانان مومن و انقلابی در شورای هیئات مذهبی و امامان جماعات شهرستان ادامه داد:با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۵۰ میلیون تومان توسط ائجمعه و جماعات شهرستانهای رزن و درگزین بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

,

حسینی تلاش در جهت احیای سنت حسنه رسیدگی به محرومین را از دست آوردهای کمکهای مومنانه دانست و افزود:در راستای ایجاد فضای کار و تلاش و حل مشکلات مردم جلسات متعدد در روستاهای شهرستان با محوریت ائمه جماعات برگزار شده است و در حال برگزاری است.

,

وی ایجاد شوراهای فرهگنی در روستاها و محلات با محوریت امام جماعت را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد و گفت:بنا به توصیه و تاکید رهبری انقلاب محوریت ائمه جماعات در مناطق کشور قطعا به رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی خواهد انجامید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه