اخبار داغ

فعالیت امام رضایی‌ها در بوشهر؛

از کمک به نیازمندان تا حضور در حوادث و بلاهای طبیعی+تصویر

از کمک به نیازمندان تا حضور در حوادث و بلاهای طبیعی+تصویر
چند سالی است قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر مستقر و فعالیت‌هایی در راستای کمک به نیازمندان گرفته تا حضور در مناطق سیل‌زده انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در تقویم دوم آذر ماه ساروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور ثبت شده است. به همین مناسبت بخشی از فعالیت نماینده آستان قدس رضوی و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان بوشهر منتشر خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

رضا صداقت مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان بوشهر در گفت و گو با سپاس، اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان بوشهر فعالیت در عرصه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دارد که بخش قابل توجهی از این فعالیت های جهادی در حوزه عمرانی بوده است.

,

صداقت با اشاره به آخرین فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در سیل اخیر دشتستان،گفت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) آمادگی دارد اقلام مورد نیاز مردم سیل زده وحدتیه از جمله پتو، وسایل گرمایشی و آب معدنی را در هر نقطه ای تحویل و به دست مردم سیل زده برساند.

,

, ,

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان بوشهر افزود: از همه مردم خواهشمندیم به توجه به فصل سرما هرچه سریعتر به یاری هم نوعان خود بشتابند.

,

وی در پاسخ به اینکه تا کنون چه حمایتی از مردم سیل زده دشتستان داشته‌اید، عنوان کرد: با پیگیری‌های مستمر با دستگاه‌های مختلف و خیرین، کمک های مردمی قرارگاه جهادی امام رضا شامل وسایل گرمایشی بین مردم این مناطق توزیع شد.

,
صداقت ابراز کرد: با همکاری سایر گروه‌های جهادی استان بوشهر فعالیت تخلیه گل و لای منازل بسرعت انجام و برای استفاده ساکنین آماده شده است.
, صد,

قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان بوشهر طی نامه ای به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی درخواست وسایل اولیه منزل کرد.

,

 

,

آستان قدس رضوی نمایندگی استان بوشهر نیز اقداماتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و آموزشی انجام داده است که بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد.

,

پرچم متبرک امام رضا (ع)بربلندترین قله استان بوشهر به اهتزاز درآمد

, پرچم متبرک امام رضا (ع)بربلندترین قله استان بوشهر به اهتزاز درآمد,

تیم کوهنوردی حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی به بالاترین قله استان بوشهر کوه بیرمی صعود کردند.

,

شنبه ۲۹آذرماه تیم کوهنوردی حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی با صعود به بلندترین قله استان پرچم سبز رضوی را برفراز قله بیرمی بام استان بوشهر به ارتفاع ۱۹۶۰mدر استان بوشهر شهرستان تنگستان به اهتزاز درآمد.

,

عباس اسدی مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان دشتستان در گفت و گو با رسانه‌ها در ایین خصوص، اظهار کرد: صعود گروه کوهنوردی آستان قدس رضوی بر بلند ترین قله استان بوشهربیرمی با همکاری دفتر خدمت رضوی شهرستان دشتستان و راهنمایی کوهنورد دشتستانی انجام شد.

,

محمد موسوی سرپرست گروه خاطرنشان کرد: این صعود را به شهدای گرانقدر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی،شهید دکتر فخری زاده ،سردار عزیز محمد جعفر سعیدی و تمامی مردم امام رضای و مهمان نواز استان بوشهرتقدیم می کنیم.

,

, ,

کوه مند یکی ازکوه های بی نظیر و منحصر به فرد از لحاظ زیبایی و زیست محیطی است که درمحدوده شهرستان های تنگستان ودشتی ودرفاصله ۴۰ کیلومتری بوشهرواقع شده است.

,

این کوه به دلیل مشرف بودن به ساحل زیبای خلیج فارس وداشتن درختان وگیاهان مرتعی ودارویی وکلات های باستانی ومنطقه شکارممنوع محیط زیست یکی ازمناطق بسیار زیبای برای گردشگری وکوهنوردی درسطح استان بوشهر است.

,

تجلیل استان قدس رضوی ار پرستاران بوشهری
آیین تجلیل از پرستاران بوشهر با اهداء پرچم متبرک امام رضا علیه السلام به بیمارستان شهدای خلیج فارس برگزار شد.

, تجلیل استان قدس رضوی ار پرستاران بوشهری,
,

, ,

 این مراسم شنبه، ۳۰ آذر ماه در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با حضور آستان قدس رضوی، مسئولین دفتر کانون های خدمت رضوی استان و با اجرای گروه سرود نسیم انتظار، از روستای دویره آغاز شد.

,

, ,

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر در سال جاری حدود پنج میلیارد ریال تسهیلات به زوج‌های جوان بوشهری به همت کانون زائر و زیارت رضوی پرداخت کرده است.

,

ذبح ۴ راس گوسفند و توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهر برازجان، نشست امامان جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر، پویش نذر امام(ع) در بوشهر، نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» در شهر آبپخش،

,

برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع)، توزیع ۳۰ هزار قرص نان متبرک امام رضا(ع) در شهرستان گناوه، توزیع ۵۰۰ پرس غذا در قالب طرح «سفره مهربانی» در شهر آبدان و دیدار با خانواده شهدا بخشی از فعالیت های نمایندگی دفتر آستان قدس در بوشهر است.

,

تولید ۵۳ عکس نوشته امام رضایی در بوشهر

, تولید ۵۳ عکس نوشته امام رضایی در بوشهر,

علی احمدی مسئول کانون خبر و فضای مجازی دفتر آستان قدس بوشهر در گفت و گو با سپاس، اظهار کرد: در راستای انعکاس فعالیت های آستان قدس رضوی در استان بوشهر تعداد کانال های خبری و فرهنگی در فضای مجازی ایجاد شد. شبکه سازی در پیام رسان های اجتماعی بخصوص در اینستاگرام و توئیتر، سروش ، ایتا ، تلگرام ، واتس اپ انجام شد.

,

احمدی افزود: برای همه شهرستانهای استان بوشهر در پیام رسان واتس آپ گروه امام رضایی تشکیل و بصورت منظم فعال هستند. صفحه رسمی نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر در اینستاگرام و توئیتر فعالیت خوبی دارد و روزانه تولیدات در ان منتشر می‌شود.

,

, ,

 وی با اشاره به فعالیت های چند رسانه‌ای اذعان کرد: طرح های گرافیکی و عکس‌نوشته با موضوع  عکس نوشته های امام رضایی، طرح ویژه به وقت سلام و طرح ویژه چهارشنبه‌های امام رضایی تولید و منتشر شده است.

,

مسئول کانون خبر و فضای مجازی استان قدس تصریح کرد: فعالیت هایی در تولید فیلم و مستند با عنوان  فیلم های امام رضایی  و مستند های مناسبتی تولید شده است. گروهی از خادمیاران تولید محتوا ساماندهی و همه‌ی محصولات منتشر شده به صورت تخصصی انجام شده است.

,

, ,

وی ابراز کرد: تاکنون ۵۳ عکس نوشته امام رضایی، ۸ طرح چهارشنبه‌های امام رضایی، ۵۰ طرح به وقت سلام در استان بوشهر تولید شده است که در ۲۶۲ کانال تلگرام، ۴۵۴ پیج اینستاگرام و ۱۵۰ صفحه توئیتر منتشر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه