اخبار داغ

فعال فرهنگی و رسانه‌ای:

امروز به جای حاج قاسم؛ معنویت و مکتب او را داریم/ لزوم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی شهدا

امروز به جای حاج قاسم؛ معنویت و مکتب او را داریم/ لزوم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی شهدا
حقانی گفت: ما زمانی خود حاج قاسم را داشتیم اما اکنون معنویت به جا مانده از شهادتش و مکتب و تفکر او را داریم و ان‌شاءالله سلیمانی‌ها در راه هستند و راه او را ادامه خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فهیمه سادات حقانی فعال فرهنگی و رسانه‌ای خراسان جنوبی در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: رمز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اخلاص او بود. در واقع هر کسی که به دور از خودنمایی برای خدا کار کند و هدف همه کارهایش فقط خدا باشد، خدا هم کاری می کند که عزیز دل همه شود و او را به همه عالم می شناساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: شهید محسن حججی هم دوست داشت گمنام بماند و هدف کارهای او فقط جلب رضایت خدا بود، اما خداوند نام او را در تمام جهان مطرح کرد.

,

فعال فرهنگی و رسانه ای بیان کرد: شهید سلیمانی نیز علاوه بر اینکه دوست داشت برای خدا و گمنام کار کند، یک شخصیت فراجناحی هم بود و در عالم سیاست اصلا به جناح بندی ها کاری نداشت و همین موارد سبب شد تا به لقب سردار دل‌ها شهرت یابد و مردم او را دوست داشته باشند.

,

دشمن نمی تواند عظمت اسطوره ها و قهرمانان ما را مخفی کند

, دشمن نمی تواند عظمت اسطوره ها و قهرمانان ما را مخفی کند, دشمن نمی تواند عظمت اسطوره ها و قهرمانان ما را مخفی کند,

حقانی گفت: تشییع باشکوه سردار سلیمانی نیز به دشمن پیام داد که اگر بخواهند نور اسطوره ها و قهرمان هایی را که در دل مردم جا باز کرده اند، خاموش کنند، خدا این اجازه را نمی دهد و بر عکس آنها را عزیز و نامشان را پر آوازه می کند.

,

وی افزود: این موضوع مصداق آیه "و مکرو مکر الله، الله خیر الماکرین" است. دشمن دنبال خاموش کردن نور و مخفی کردن عظمت شهید سلیمانی بود اما خداوند او را عزیز دلها کرد و مکر و حیله دشمن را به خودشان بازگرداند که این موضوع از ابتدای تاریخ هم وجود داشته است.

,

فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان اینکه مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص، اخلاق، تواضع و مردم داری او بود، اظهار کرد: طبق شنیده ها و خاطراتی که از حاج قاسم خوانده ام، او فردی بود که خستگی برایش معنا نداشت و تا پای جانش برای اسلام تلاش کرد تا وقتی که مزد این تلاش هایش را گرفت و به مقام شهادت نائل آمد.

,

خدمات حاج قاسم برای تمام دنیا و بشریت

, خدمات حاج قاسم برای تمام دنیا و بشریت, خدمات حاج قاسم برای تمام دنیا و بشریت,

حقانی تاکید کرد: خدمت شهید سلیمانی؛ خدمت به بشریت بود چراکه جنگ با داعش، فقط مختص ایرانی ها نبود بلکه او با این خدمتش یک دنیا را مدیون خود کرد.

,

وی بیان کرد: اقدام مستقیم آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی نیز دلیلی بر تایید این موضوع است. چرا که وقتی دشمن تاثیرگذاری شهید سلیمانی را می دید، تصمیم به حذف او گرفت.

,

امروز به جای حاج قاسم؛ معنویت و مکتب او را داریم

, امروز به جای حاج قاسم؛ معنویت و مکتب او را داریم, امروز به جای حاج قاسم؛ معنویت و مکتب او را داریم,

فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان اینکه دشمن با این اقدام وقیحانه اش؛ نمی دانست و خبر نداشت که تاثیر شهید سلیمانی بسیار بیشتر از سردار سلیمانی است، گفت: ما زمانی خود حاج قاسم را داشتیم اما اکنون معنویت به جا مانده از شهادتش و مکتب و تفکر او را داریم و ان‌شاءالله سلیمانی‌ها در راه هستند و راه او را ادامه خواهند داد.

,

حقانی با تاکید بر گرفتن انتقام شهید سلیمانی، بیان کرد: هر انتقام سختی که قرار است گرفته شود، باید فقط با رضایت خدا باشد و در این مسیر باید تلاش، اخلاص و اراده و کمک از خدا را سرلوحه کار قرار داد.

,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه نسل کنونی شهدای دیروز را به خوبی نمی شناسند و شاید اتوبان شهید همت را از خود شهید بهتر بشناسند، گفت: در واقع گویا فقط اسم شهدا به گوش نسل کنونی خورده و اگر تصویر این شهدا را ببینند نمی توانند تشخیص دهند که این تصویر متعلق به کدام شهید است.

,

تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی شهدا

, تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی شهدا, تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی شهدا,

فعال فرهنگی و رسانه ای افزود: اما اینجا هنر و رسانه است که می تواند نقش خود را نشان دهد و باید از تمام ظرفیت های رسانه ای از صدا و سیما گرفته تا فضای مجازی، تئاتر و ... برای معرفی شهید سلیمانی و همچنین شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم، هسته ای، ترور و ... استفاده کرد.

,

حقانی یادآور شد: حتی کشورهایی که به ناحق آغازگر جنگ بوده اند، برای کشته شدگان خود ارزش بالایی قائلند، اما گویا ما در حق شهدای خود اجحاف کرده ایم و آنطور که باید برای معرفی و شناخت آنها تلاش نکرده ایم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه