اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

محمدشهری ها با #مرد_میدان به استقبال سالگرد شهادت سردارشان رفتند/زمزمه انتقام سخت به فریادی خروشان علیه آمریکا در کرج مبدل شد + تصاویر

محمدشهری ها با #مرد_میدان به استقبال سالگرد شهادت سردارشان رفتند/زمزمه انتقام سخت به فریادی خروشان علیه آمریکا در کرج مبدل شد + تصاویر
درآستانه نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس و حامی مظلومان جهان، مردم محمد شهر کرج با پیوستن به پویش #مرد_میدان ارادت خود را به سردار دل ها نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، درآستانه نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس و حامی مظلومان جهان، مردم محمد شهر کرج با پیوستن به پویش #مرد_میدان ارادت خود را به سردار دل ها نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمدشهری ها با در دست داشتن عکس نوشت هایی که مضمون آنها روزها می گذرد و همچنان مرد این میدان تو هستی برای ما به دنیا نشان دادند که هیچگاه از خونخواهی شهید سلیمانی دست نخواهند کشید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
با توجه به اینکه طی روزهای اخیر بیانیه ای در راستای مطالبه انتقام سخت منتشر شد و مردم در استان های دیگر به این پویش و بیانیه پیوستند، محمدشهری ها هم با نشان دادن ارادت خود به سردار دل ها خونخواه این قهرمان شدند.
,
 
,
 
,
متن بیانیه به شرح زیر است:
,
 
,
بسم الله الرّحمن الرّحیم
,
 
,
یک سال پیش در چنین روزهایی، مردم ایران داغ‌دار مردی شدند که به معنای واقعی کلمه یک «قهرمان ملی» بود. یک اسطوره که ملت ایران، صرف نظر از گرایش‌های فکری، اعتقادی و سیاسی، دوستش داشتند. ایمان، اخلاص، ولایت‌پذیری، دشمن‌شناسی، شجاعت، ایستادگی در برابر ظالم، دفاع جانانه از مظلوم، عقلانیت انقلابی و هزاران ویژگی شخصیتی دیگر که حقیقتا بسیاری‌ از آن هنوز ناشناخته مانده است، این سردار بزرگ اسلام را به کارگزار تراز انقلاب اسلامی تبدیل کرده بود. روح بلندی که خالصانه تمام توان خود را وقف مردم مظلوم کرد و مصداق کامل مرد میدان شد.
,
 
,
از همان روزهای نخست پس از شهادت، زمزمه‌ «انتقام سخت» تبدیل به فریاد خروشانی علیه دولت تروریست آمریکا شد. اما اکنون پس از گذشت یک سال از این اقدام تروریستی، آن چیزی که مورد انتظار ملت و امت بود محقق نشده است. در حالیکه اخراج آمریکا از منطقه و مجازات آمران و عاملان این جنایت، مطالبه و خواست حداکثری ملت ایران و مردمان آزاده جهان است. بی شک هر روزی که این امر به تاخیر می‌افتد، ضرری متوجه جهان اسلام و کشورهای منطقه می‌شود.
,
 
,
ملت شریف ایران اسلامی با دلی خون شده در فراغ این شهید عزیز و یاران شهیدش، در حالیکه به تازگی فقدان دانشمند شهید محسن فخری‌زاده را تجربه کرده‌اند، یکبار دیگر در سالروز این حادثه بزرگ، انزجار خود از استکبار جهانی و دولت تروریست آمریکا را اعلام کرده و تحقق وعده‌ی «انتقام سخت» را با تمام وجود مطالبه می‌ کند.
,
 
,
 
,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه