اخبار داغ

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق:

حاج قاسم در برابر ولایت فقیه تسلیم بود/دفاع از حرم دفاع از همه بشریت است

حاج قاسم در برابر ولایت فقیه تسلیم بود/دفاع از حرم دفاع از همه بشریت است
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق دفاع سرداران و سربازان مقاومت از عراق و سوریه را دفاع از تک تک انسان ها دانست و بر تداوم راه آنان تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید مجتبی حسینی که امروز از طریق یک پیام ضبط شده در همایش بین المللی سرداران آسمانی در قم سخن می گفت، با بیان این که دفاع از مظلوم، عهدی الهی و فرادینی در همه جاست خاطرنشان کرد: شهدا به این عهد وفادار بودند و ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه فلسفه برگزاری سالگرد شهادت شهدا را بزرگداشت و تقدیر از آنان و جهادشان دانست و گفت: شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، دِین بزرگی بر گردن تک تک بشریت دارند، چراکه آنان تنها از سوریه و عراق دفاع نکردند، بلکه با مجاهدت خود، از همه بشریت دفاع کردند و از این رو ما هم باید از راه، سیره و مکتب آنان دفاع کنیم.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در عراق ادامه داد: شهید سلیمانی در عین این که فرمانده بود، اما حالات فرماندهی را نداشت و بسیار خاکی، خودمانی و متواضع نشان می داد.
,
 
,
وی افزود: ویژگی دیگر این شهید والامقام، زهد و پارسایی او بود، با این توضیح که این زهد و پارسایی تنها در زمینه مال دنیا نبود، بلکه وی به جاه و مقام نیز حریص نبود و سال ها بدون اسم و رسم کار و خدمت کرد.
,
 
,
آیت الله حسینی اضافه کرد: تعبّد به ولایت فقیه و تسلیم دانستن خود در برابر ولی فقیه زمان، دیگر ویژگی خاص شهید سلیمانی بود.
,
 
,
وی سپس به نقل خاطره ای از آن شهید والامقام پرداخت و گفت: ایشان می فرمود در زمان جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله لبنان به خدمت حضرت آقا رسیدیم و در حالی که می پنداشتیم امکان پیروزی حزب الله در این جنگ نابرابر وجود ندارد، اما دیدیم که رهبر معظم انقلاب با آرامش خاصی از پیروزی حزب الله می گویند و بعدا دیدیم که این پیروزی در عمل محقق شد.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در عراق ادامه داد: شهید سلیمانی تابع محض ولی فقیه زمان خود بود و می فرمود چون آقا امر می کنند که مقاومت کنیم، ما هم ایستادگی را حفظ خواهیم کرد و عقب نشینی نمی کنیم.
,
 
,
وی با بیان این که بقای انقلاب اسلامی به دلیل تعبّد جمع قابل توجهی از مردم و جوانان نسبت به امر مقدس ولایت فقیه است تصریح کرد: این گوش به فرمان بودن در برابر رهبری، ضامن بقای انقلاب خواهد بود.
,
 
,
آیت الله حسینی افزود: البته ممکن است برخی در این مسیر نظرهای مخالفی با رهبری داشته باشند، اما بدانند حق تخریب ندارند، چراکه تنها با اراده واحد است که می توان کشور را به پیش بُرد و به سرانجام رساند.
,
 
,
وی در پایان تأکید کرد: همه بدانیم تخلّف از ولایت فقیه، به کشور آسیب خواهد زد و اگر خدای ناکرده این آسیب محقق شود، عموم مردم از آن متضرر خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه