اخبار داغ

در ادامه بازی های لیگ برتر:

جدال بهترین حمله و دفاع در الکلاسیکو

جدال بهترین حمله و دفاع در الکلاسیکو
سپاهان که با بیشترین گل زده از خط حمله و قدرت گلزنی خوبی برخوردار است، دروازه  پرسپولیس را به صورت جدی تهدید خواهد کرد اما از آن طرف هم پرسپولیس با کمترین گل خورده در فصل بهترین خط دفاعی را از آن خود کرده تا کار را برای خط حمله ی سپاهان دشوار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در یک بازی معوق از هفته هفتم  سپاهان در مقابل پرسپولیس قرار می گیرد تا الکلاسیکو ایران برگزار شود این بازی 16:30 عصر امروز برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در حالی این بازی برگزار می شود هر دو تیم انگیزه بالایی برای برد در این بازی دارند؛ سپاهان که با بیشترین گل زده از خط حمله و قدرت گلزنی خوبی برخوردار است، دروازه  پرسپولیس را به صورت جدی تهدید خواهد کرد اما از آن طرف هم پرسپولیس با کمترین گل خورده در فصل بهترین خط دفاعی را از آن خود کرده تا کار را برای خط حمله ی سپاهان دشوار کند
ناگفته نماند که بازی این دو تیم از جذابیت بالایی برخوردار هست و قطعا هر دو تیم نمی خواهند بازنده از میدان خارج شوند؛ لازم به ذکر است که محرم نویدکیا یک هفته قبل از بازی حساس الکلاسیکو تمام بازیکنان خود را ممنوع المحاصبه کرده تا از هرگونه تنش جلوگیری کند.

,
,

برترین گلزنان:

, برترین گلزنان:,

سجاد شهباززاده با 8 گل‌ زده برترین گلزن این دیدار است.

,

محرومان و مصدومان:

, محرومان و مصدومان:,

سپاهان برای بازی فردا بازیکن محروم و یا مصدومی ندارد اما در تیم پرسپولیس سعید آقایی محروم بوده و در این بازی حضور ندارد.

,

اتفاق ویژه:

, اتفاق ویژه:,

دوئل نویدکیا و گل‌محمدی در کنار تقابل رفیعی و سرلک با تیم‌های سابق‌شان، از جذابیت‌های خاص این دیدار است.

,

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

, ترکیب احتمالی پرسپولیس:,

حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی، سیامک نعمتی، علی شجاعی، امید عالیشاه، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، وحید امیری، احسان پهلوان و  مهدی عبدی.

,

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

,

ترکیب احتمالی سپاهان:

, ترکیب احتمالی سپاهان:,

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده.

,

سرمربی: محرم نویدکیا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه