اخبار داغ

مدیر شبکه قدس تی وی ترکیه:

خون حاج قاسم سلیمانی نابود کننده رژیم صهیونیستی است

خون حاج قاسم سلیمانی نابود کننده رژیم صهیونیستی است
مدیر شبکه قدس تی وی در پیام ویدئویی به وبینار مکتب سلیمانی در تبریز اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی مژده پیروزی‌های بزرگ اسلام است و خون پاک او از بین برنده ریشه ظلم و کفر در جهان و نابود کننده رژیم صهیونیست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، نورالدین شیرین، مدیر شبکه قدس تی وی ترکیه در پیامی ضمن گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: اولین سالگرد شهادت فرمانده و سردار بزرگ اسلام در جنگ فلسطین و قدس، حاج قاسم سلیمانی است و من در ابتدا این شهادت را به ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه‌ای و تمام مسلمین و ملت آزاد جهان تسلیت عرض می کنم و در کنار این تسلیت، این شهادت را تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی افزود: به راستی که شهادت حاج قاسم سلیمانی همانقدر که مجازات و مصیبت و درد و غم و اندوه بزرگی برای همه مسلمانان جهان است، به همان میزان هم مایه غرور و افتخار و سربلندی ما است. چون که ایشان امید و اعتمادی برای جامعه اسلامی و مردم مظلوم جهان بودند. ایشان همچون چراغی راهنما در دفاع از سرزمین های اشغال شده اسلامی و در دفاع از امت اسلامی و دفاع از حق و دفاع از مظلومان در برابر امپریالیست‌ها و صهیونیست‌ها بود.

,

او اسدالله زمانه بود

, او اسدالله زمانه بود,

نورالدین شیرین در ادامه گفت: او لقب اسد الله را که مختص حضرت علی ابن ابی طالب(ع) بود، در این زمانه به خود اختصاص داد و واقعا هم شیر خدا بود. حاج قاسم سلیمانی نمونه تجسم شده ارزش ها و هدف ها و شعارهای انقلاب اسلامی بود؛ ایشان به عینه نمونه بارز گفته های امام خمینی(ره) در خصوص آرمان های انقلاب بودند و در واقعیت ثابت کردند که حرف های امام در مورد انقلاب اسلامی آرمانشهر نبوده اند و به حقیقت پیوستند.

,

حاج قاسم دلیل و اطمینانِ آزادسازی قدس شریف بود/ در ذات او امت اسلامی را می بینیم

, حاج قاسم دلیل و اطمینانِ آزادسازی قدس شریف بود/ در ذات او امت اسلامی را می بینیم,

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی کسی است که نقشه ها و برنامه های امپریالیسم و صهیونیسم و همدستان خبیث آنها در جهت اشغال سرزمین‌ها را ابطال نمود و آنها را زیر پا گذاشت و مقابل آنها ایستاد. او دلیل و اطمینان آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین و قدس شریف و مسجد الاقصی و ریشه کن کردن رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست بود. حاج قاسم سلیمانی به تنهایی یک امت بود؛ ما در ذات او امت اسلامی را می بینیم، قلب های مسلمانان هر نقطه از دنیا را می بینیم، امید ها و آرزوهای امت اسلامی و به تحقق پیوستن حکومت مستضعفان بر زمین را می بینیم.

,

وی تاکید کرد: حاج قاسم آینه امت اسلامی بود. او نمونه بارزی از قهرمانان اسلام طول تاریخ در زمان حاضر بود که ما به چشممان دیدیم. وقتی به حاج قاسم نگاه می کنیم، بهشتی ها، رجایی ها، باهنر ها و مطهری ها را می بینیم. عباس موسوی، عماد مغنیه، محمدباقر الصدر و  ابراهیم زکزاکی ها را می بینیم. حاج قاسم سلیمانی به همه دنیا نشان داد که ما روی پای خود ایستاده ایم و با تمام توان و اراده و اطمینان قلبی برنده میدان جنگ هستیم. او این گفته را در عراق سوریه و لبنان و فلسطین و یمن اثبات کرد که دشمن و سلاح هایش هرچقدر هم زیاد باشند و از هرجای دنیا هم باشند و هرطور هم بجنگند ما بر آنها غالب خواهیم شد.

,

مدیر شبکه قدس تی وی ترکیه هچنین تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی فقط فرمانده جبهه مقاومت نبود بلکه او فرمانده کل جبهه های اسلام بود و با کارها و رفتارهایش به همه رزمندگان اسلام روحیه می داد. او فقط فرزند ایران نبود بلکه فرزند امت اسلامی بود و امت اسلامی با کمک او پیروز و آزاد شد و با افتخار به دنیا ثابت کرد و گفت که فرمانده ما حاج قاسم است. با شهادت حاج قاسم سلیمانی، امت اسلامی خیلی چیزها را از دست داد اما چیزهای بیشتری را هم کسب کرد. امروز، حاج قاسم سلیمانی همچون نوری برای امت اسلامی و مسلمانان جهان و مظلومین دنیا است. او نمونه بارز مکتب مقاومت، وحدت، شهادت و انسانیت برای همه انسان ها و همه مسلمانان است. او به مثابه مکتب عاشورای زمان حاضر است.

,

وی همچنین در پایان سخنان خود گفت: یاد و خاطره حاج قاسم، برای همیشه و تا پیروزی نهایی فرزندان اسلام به اذن خدا و همچنین دریده شدن پرده های ظلم و شرک و کفر و شعله ور شدن اسلام محمدی در تمام جهان و آزادی مظلومان از دست مستکبران و شنیده شدن فریاد شعارهای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» در جای جای جهان، همراه ما و امیدبخش قلب های ما خواهد بود. شهادت حاج قاسم سلیمانی مژده پیروزی های بزرگ اسلام است و خون پاک او از بین برنده ریشه ظلم و کفر در جهان و نابود کننده رژیم صهیونیست است. سلام بر شهید عزیزمان، سلام بر فرمانده بزرگ اسلام وجبهه مقاومت و سلام بر سردار دل ها!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه