اخبار داغ

استاد دانشگاه های هرمزگان:

توان و تخصص هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد توسط ایران در مخیله آمریکا نمی گنجید

توان و تخصص هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد توسط ایران در مخیله آمریکا نمی گنجید
کریمی گفت: در مخیله آمریکا نمی گنجید که ایران اسلامی جسارت، توان و تخصص هدف قرار دادن پایگاه های فوق پیشرفته آمریکایی در منطقه آن هم ازصدها کیلومتر دورتر، از مرز خودش را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مازیار کریمی، استاد دانشگاه های هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اساساً وقوع انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همین دغدغه احیاء و حفظ استقلال، عزت و غرور ملی کشور و مردم بود که متاسفانه در دوران حکومت های وابسته و واداده ی قاجار و پهلوی به شدت لگد مال شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استاد دانشگاه های هرمزگان عنوان کرد: یادمان نمی رود که در جنگ های جهانی اول و دوم با وجود اعلام رسمی بی‌طرفی ایران، ارتش متفقین، کشور عزیزمان را اشغال و آن را حیات خلوت و محل عبور و مرور و تدارک نیروهای خود کرده بودند و هر گونه تعدی و تجاوز به نوامیس، سرمایه ها و منابع طبیعی کشور را حق خود می دانستند و ما نیز هیچ حقی برای دفاع از خود نداشتیم.
کریمی افزود: وقوع قحطی شدید و به تبع آن شیوع وبا و آنفلوآنزا، در دوران جنگ جهانی اول و کشته شدن میلیونها هموطن مظلوم و بیگناه از نتایج این اشغال بود؛ تأسف‌بارتر اینکه در تهران چرچیل، روزولت و استالین بدون اطلاع و اجازه شاه ایران تشکیل جلسه می دادند و حتی درخواست ملاقات محمدرضا شاه پهلوی را نیز قبول نکردند!

,
,

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و مواجهه کشورمان با ابرقدرت های شرق و غرب دنیا این شرایط ذلت بار به کلی دگرگون شد، گفت: در جنگ تحمیلی ۸ ساله کشورمان با رژیم بعث عراق و همه حامیان عربی، عبری، آمریکایی و اروپایی او،دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند؛ بعد از جنگ نیز به همت سپاه و ارتش ،انقلاب بزرگی در توان دفاعی کشور ایجاد شد و جنگ تحمیلی با همه تلخی و خسارت هایش، به ما قدرت تدارک نظامی،تجهیز و دفاع را آموخت.

,

استاد دانشگاه های هرمزگان تصریح کرد: هر روز بر توان موشکی و دفاعی کشورمان افزوده شد و البته از آن مهمتر به پشتوانه وجود ولی فقیه و یک رهبر شجاع در راس کشور، شجاعت استفاده از این توان را پیدا کردیم.

,

کریمی اظهار کرد:  رهبر انقلاب فرمودند: دوران بزن دررو تمام شده و اگر یکی بزنید ده تا میخورید؛ شاید برای خیلی ها این غرش شجاعانه رهبر انقلاب در حد یک بلوف سیاسی یا رجز خوانی نظامی تداعی شد، اما بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ،می بایست آمریکا به شکل حقیقی طعم اقتدار و انتقام ما را می چشید. هرچند قبلاً در مسائلی مانند سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک و RQ-170 یا دستگیری ملوانان انگلیسی و آمریکایی یا توقیف نفتکش انگلیسی اقتدار کشور را دیده بود.

,

وی خاطر نشان کرد:  در مخیله آمریکا نمی گنجید که کشورمان جسارت، توان و تخصص هدف قرار دادن پایگاه های فوق پیشرفته آمریکایی در منطقه آن هم ازصدها کیلومتر دورتر، از مرز خودش را داشته باشد؛ برای همین بود که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ روز کوبیدن پایگاه عین الاسد توسط موشک‌های سپاه را یوم اللّه نامیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه