اخبار داغ

تقدیر از برگزیدگان در بهمن ماه؛

پایان داوری بخش شعر «جشنواره شعر و داستان انقلاب»

پایان داوری بخش شعر «جشنواره شعر و داستان انقلاب»
با پایان مرحله داوری نهایی بخش شعر «جشنواره شعر و داستان انقلاب»، آثار برگزیده مشخص شدند تا در مراسم اختتامیه ای که در بهمن ماه برگزار می‌شود از آنها تقدیر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب که اختتامیه آن بهمن ماه ۹۹ برگزار خواهد شد ۸ نفر از شعرای کشور به داوری بخش نهایی آثار شعری پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب,

در این دوره از جشنواره «علی محمد مؤدب» دبیری بخش شعر آن را برعهده دارد، در بخش شعر «کودک و نوجوان» مریم زندی و سید حبیب نظاری، در بخش «شعر سنتی»، زکریا اخلاقی، تکتم حسینی و رضا شیبانی اصل و در بخش شعر نو، یوسفعلی میرشکاک، علی هوشمند و میلاد عرفانپور به داوری آثار راه یافتگان نهایی پرداختند.

,

در بخش شعر، شاعران اشعار خود را در موضوعات عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی، رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت (با رویکرد ستم‌ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و…) به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

در بخش شعر ۱۴۹ شاعر با ۳۵۶ اثر شرکت کرده بودند که در بخش تک اثر نو، ۱۰۹ اثر و در بخش تک اثر کلاسیک ۱۷۰ اثر ارسال شده بود، در بخش‌های مجموعه اثر نو، مجموعه اثر کلاسیک، مجموعه اثر کودک و مجموعه اثر نوجوان مجموعاً ۷۷ اثر شرکت کرده بودند.

,
,
,

بیشترین تعداد شرکت کنندگان از استان تهران و کمترین شرکت کنندگان از استان‌های استان‌های ایلام و کردستان بودند که در نهایت از این تعداد اثر، ۳۰ اثر به داوری نهایی راه یافتند.

,

اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب که از معتبرترین جشنواره‌ها در حوزه شعر و داستان کشور محسوب می‌شود، قرار است در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه