اخبار داغ

طی یک سال گذشته اتفاق افتاد؛

سازش ۱۲ پرونده قتل در میاندوآب

سازش ۱۲ پرونده قتل در میاندوآب
رییس دادگستری میاندوآب‌ با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم و سازش در جامعه جدی گرفته شود، گفت: 12 پرونده منجر به قتل در این شهرستان طی یک سال گذشته به سازش منجر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم میاندوآب اظهار داشت: این شهرستان با گرفتن رضایت از اولیای دم رتبه نخست استانی و رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر،,

وی افزود: این موفقیت‌ها مرهون تلاش همکاران شورای حل اختلاف شعبه ۱۲، وساطت ریش‌سفیدان و افراد ذی‌نفوذ در جلب رضایت اولیای دم برای گذشت از اجرای حکم است.

,

رییس دادگستری میاندوآب، گفت: باید به این امر توجه شود که با تبلیغات، فرهنگ‌سازی و استفاده از اندیشه‌ نخبگان می‌توان در پرونده های بیشتری  به سازش رسید.

,

حجت‌الاسلام گل‌حسینی اظهار داشت: باید نخبگان، اندیشمندان و استادان حوزه و دانشگاه در رابطه با پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه ورود پیدا کرده و فرهنگ سازی کنند.

,

وی تاکید کرد: باید فرهنگ صلح و سازش در جامعه ترویج شود زیرا  ورود ۷۰ هزار پرونده به محاکم قضایی میاندوآب در طول یک سال زنگ خطر و تلنگری به نخبگان و اندیشمندان جامعه است تا عزم خود را در جهت حل این موضوع معطوف کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه