اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

۵۲ خانه هلال روستایی در لرستان راه‌اندازی می‌شود

۵۲ خانه هلال روستایی در لرستان راه‌اندازی می‌شود
رضایی گفت: 52 خانه هلال روستایی تا پایان سال در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صارم رضایی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: خانه های هلال روستایی با هدف افزایش آگاهی و مشارکت مردم در بخش های مختلف راه اندازی می شود که جوانان جمعیت هلال احمر در این خانه ها آموزش های مورد نیاز را ارائه می دهند تا در صورت نیاز، افراد آموزش دیده بتوانند خدمات دهی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: علاوه بر ارائه آموزش های امدادی در خانه های هلال، برنامه های فرهنگی و حمایتی نیز اجرا می شود که در راستای کمک به اقشار نیازمند و توزیع بسته های حمایتی نیز از این ظرفیت استفاده شد.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: افزایش آمادگی در برابر سوانح و حوادث و کاهش آسیب ها از دیگر اهداف ایجاد خانه های هلال است که در استان لرستان تاکنون ۶۸ خانه هلال راه اندازی شده است.

,

رضایی عنوان کرد: تا پایان سال ۵۲ خانه هلال دیگر در روستاهای استان راه اندازی می شود که در مجموع تعداد این خانه ها به ۱۲۰ خانه افزایش می یابد.

,

وی بیان کرد: ساختمان مورد نیاز خانه های هلال توسط دهیاریها و بخشداری‌ها تهیه می شود و جمعیت هلال احمر با حضور در این خانه ها، اقدامات و آموزش های لازم را ارائه می دهند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به پروژه های دهه فجر گفت: تعدادی از خانه های هلال در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه