اخبار داغ

با رشد۳۳ هزار واحدی شاخص؛

بورس صعودی شد؟/ خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف نشد

بورس صعودی شد؟/ خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف نشد
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۳ هزار و ۲۳۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام پس از ریزش‌های پی در پی و افت شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار، دوباره از روز گذشته مثبت شد و معاملات امروز برخلاف روزهای گذشته با گرایش مثبت و افزایش تقاضا و کاهش فشار فروش آغاز بکار کرد و سبز پوش شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۶۳۷ هزار معامله انجام دادند که مالکیت حدود ۸ میلیارد و ۸۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
,
 
,
ارزش معاملات هم به بیش از ۲۳ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام حدود ۱۰ هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۸۷ میلیارد تومان از بازار خارج کردند. 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد ۳۳ هزار و ۲۳۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت. و شاخص هم وزن هم با ۲۷۰۵ واحد مثبت به عدد ۴۳۳ هزار و ۱۲۹ واحد رسید.
,
 
,
ارزش معاملات بورس تهران به بیش از ۶۸۶۱ میلیارد تومان رسید و معامله گران ۵ میلیارد و ۹۶۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۷۹۰ هزار معامله دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی ‌ وصنعتی‌ چادرملو، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، بانک پاسارگاد و بانک ملت بیشترترین اثر  مثبت را بر شاخص داشتند.
,
 
,
شاخص فرابورس ایران نیز مثبت بود و با رشد ۴۷۹ واحدی به ۱۸ هزار و ۱۰ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران نیز مثبت بود و با رشد ۴۷۹ واحدی به ۱۸ هزار و ۱۰ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۸۹۹ میلیون سهم و ارواق مالی را با با انجام ۸۴۷ هزار معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهرزمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و صنعتی مینو با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس نقش داشتند.
,
 
,

پایان پیام

,

پایان پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه