اخبار داغ

پیگیری سوژه های مردمی؛

گلایه شهروندان از معضلات بهداشتی مناطق جنوبی لنده +تصاویر

گلایه شهروندان از معضلات بهداشتی مناطق جنوبی لنده +تصاویر
جاری شدن فاضلاب و زباله های جداول شهری به سمت مناطق پائین دست شهرلنده سبب گلایه های شهروندان در مناطق جنوب شهرشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از چالش های مهم در حوزه مدیریت شهری بحث جمع آوری و دفن زباله ها در سطح شهرها به منظور پیشگیری از آلودگی های محیطی و بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این حوزه باوجود تلاش های خوبی که از طرف شهرداری صورت می پذیرد اما متاسفانه هنوز برخی از  بازاریان و شهروندان رعایت نمی کنند و اقدام به ریختن زباله های خود در جداول می کنند که با جریان آب فاضلاب خانگی به قسمت های پائین دست و جنوبی شهر لنده هدایت می شوند و با دپو و جمع شدن در این منطقه از شهر باعث ایجاد بوی تعفن فاضلاب و آلودگی های محیطی و بهداشتی می شود.

,

, ,

امروز نیز شهروندان در این منطقه از سطح شهر لنده تقاضای رسیدگی به این وضعیت و پاکسازی جداول را از شهرداری و شورای شهر خواستار شدند.

,

مسئولان و اعضای شورای سلامت شهرستان لنده در سالهای گذشته نیز چندین بار از این قسمت از شهر لنده بازدید هایی داشتند که مستندات آن نیز در همین گزارش آمده است.

,

, ,

یحیی خدامرادی، از شهروندان لنده ای ساکن در این قسمت از شهر لنده گفت: متاسفانه چندین سال است که ما به شهرداری و شورای شهر و جهاد کشاورزی برای رفع این معضل مراجعه می کنیم و هیچ جوابی برای رفع این مشکل به ما نمی دهند.

,

وی تاکیدکرد: باتوجه به کشت برنج و وجود باغات انار در پائین دست شهر لنده، انتظار داریم مسئولان فکری اساسی برای این مشکل  داشته باشند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه