اخبار داغ

سیلی به صورت سرباز گیلانی و واکنش نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

سیلی به صورت سرباز گیلانی و واکنش نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سیلی به صورت سرباز گیلانی گفت: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آیت‌الله سید نصیر حسینی در کلاس درس اخلاق ویژه نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد عصر دیروز گفت: شما مدافعان نظم و امنیت و ناموس ملت هستید امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد حاضر شده‌ایم تا از زحمات شبانه روزی شما برای برقراری نظم و امنیت در منطقه قدردانی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما و شما و هر انسان مسلمانی است است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: خداوند عالم را برای انسان آفریده که در خدمت انسان باشد و فلسفه آفرینش انسان را بر پایه عبودیت و تقوا و اخلاق قرار داده و انسانی که بر این محور حرکت کند انسان است و همه مخلوقات در خدمت او خواهند بود.

,

حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر و اولیای الهی آمده‌اند تا راه انسانی شدن و معنوی شدن را به ما بیاموزند و امروز همه می‌دانیم آنچه باید انجام دهیم چیست و آنچه که باید ترک کنیم چیست و راه رسیدن به قله‌های معنویت و اخلاق از کجا می‌گذرد.

,

وی گفت: باید خداوند را به خاطر اخلاق و معنویاتی که به ما ارزانی بخشیده شاکر باشیم و اگر کسی در این وادی پا گذاشت به خوشبختی می‌رسد و بدانیم کسی با ولنگاری اخلاقی و دزدی و زورگویی به جایی نرسیده و آبروی دنیوی و اخروی کسب نکرده است.

,

این استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن پلیس گفت: باید قدر بدانید که خداوند شما را در مسیر ایجاد امنیت مردم قرار داده و به مردم آرامش خاطر می‌دهید و مردم به شما اعتماد می‌کنند در هر جایی نیروی انتظامی بوده مردم احساس آرامش می‌کنند و حافظ امنیت هستند که بسیار ارزشمند و با قیمت است.

,

امام جمعه یاسوج افزود: شما آمران به معروف و ناهیان از منکر هستید همه انبیا برای ایجاد امنیت بوده‌اند تا جان و اخلاق مردم در امان باشد بعضی‌ها به اخلاق و معنویت توهین می‌کنند و محفل گناه تشکیل می‌دهند تا دین و اخلاق مردم مورد هدف قرار گیرد که شما هم وظیفه پیشگیری دارید.

,

وی در ادامه با اشاره به تعرضی که چند روز اخیر نسبت به یک سرباز نیروی انتظامی صورت گرفت خاطرنشان کرد: شایسته نبود که چنین رفتار نازیبایی صورت بگیرد زیرا سربازان ما مجری قانون بوده و مورد احترام مردم هستند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: کسی حق ندارد نسبت به مامور حرکت ناشایست داشته باشد و تعرض کند که اقدام اخیر اشتباهی بوده و قطعا عذرخواهی کرده‌اند.

,

حسینی خاطرنشان کرد: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد چه این که فرد متعرض خود از مسئولان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه