اخبار داغ

رئیس مجمع نمانیدگان استان اردبیل :

تلاش برای ایجاد 10 هزار شغل در سبلان پارچه/دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد

تلاش برای ایجاد 10 هزار شغل در سبلان پارچه/دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد
صدیف بدری گفت: دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد و عملکردی مناسب و موفق از آنها ندیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، صدیف بدری عصر امروز در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: در طول ۸ ماه گذشته ۱۲ نطق در مجلس جهت بیان مشکلات مردم انجام داده‌ ام و توسعه زیرساخت های استان ، جذب اعتبارات ملی اصلی ترین دغدغه‌ام در ۸ ماه گذشته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه راه آهن اردبیل امروز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از اولویت دار ترین راه ‌آهن های کشور است افزود: راه آهن اردبیل در صورتی موثر واقع خواهد شد که این ریل به مغان و پارس‌آباد نیز برسد.

,

رئیس مجمع نمانیدگان استان اردبیل گفت: در بحث کشت و صنعت مغان اولین اعتراضی که به این واگذاری انجام از طرف بنده بود و با تلاش های رئیس قوه قضائیه این حکم باطل شد و برای ادامه روند رفع مشکلات کشت و صنعت نیز پیگیر هستیم.

,

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات سبلان پارچه از اداره ورشکستگی دادگستری تهران موضوع را پیگیر بودیم و جلسات متعددی نیز با بانک تجارت انجام شد  در کنار مالک این کارخانه برای ایجاد شغل ۱۰ هزار نفری تلاش خواهیم کرد.

,

بدری تاکید کرد: طی رایزنی هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد، بیمارستان یک هزار تخت خوابی ، تقاطع های غیرهمسطح کلانشهر اردبیل ، پسماند شهر اردبیل ، احداث ۴۵ کیلومتر از جاده سرچم توسط این قرارگاه در حال انجام است.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد و عملکردی مناسب و موفقی از آنها ندیدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه