اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

بهره برداری از ۷۸ طرح و توسعه صنعتی در اردبیل/بیش از ۱۲ هزار نفر در شهرک های صنعتی اردبیل مشغول به کار هستند

بهره برداری از ۷۸ طرح و توسعه صنعتی در اردبیل/بیش از ۱۲ هزار نفر در شهرک های صنعتی اردبیل مشغول به کار هستند
مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه اول سال جاری، ۷۸ طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفت که با شروع به کار این واحدهای تولیدی برای ۹۶۸ نفر اشتغال ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اهلی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، ظهار داشت: آغاز به کار این واحدهای تولیدی در دو بخش شامل ۴۰ طرح جدید صنعتی و همچنین توسعه 38 واحد تولیدی می باشد که توسط سرمایه گذاریان بخش خصوص انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی تعداد واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری در شهرک های صنعتی استان را نیز بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی برشمرد و افزود: از این تعداد بیش از ۷۰ درصد فعال بوده و مابقی غیر فعال می باشند.

,

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در مجموع بیش از ششصد طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان وجود دارند که این طرح ها در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی از مرحله تخصیص زمین تا مرحله احداث سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

,

اهلی ادامه داد: با حجم سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش خصوصی، در حال حاضر بیش از ۱۲هزار نفر در شهرک های صنعتی استان مشغول به کار می باشند که در صورت تکمیل و آغاز به کار طرح های صنعتی در دست اجرا، این آمار از افزایش فوق العاده ای برخوردار خواهد شد.

,

وی افزود: حفظ میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری موجود بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر از ایجاد اشتغال جدید است که با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با حمایت های انجام شده توسط مسئولان استانی، تعداد ۲۳ واحد صنعتی راکد در ۹ ماهه اول سال جاری به چرخه تولید بازگشتند که سبب اشتغال زایی مجدد برای ۲۵۰نفر شد.

,

اهلی از عزم و اراده این شرکت در جهت تکمیل و توسعه زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به منظور حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال خبر داد و اظهار داشت: توسعه و تکمیل زیرساخت ها و ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاران، از مهمترین اولویت های این شرکت است که با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل از جمله موارد حمایت از حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی را واگذاری زمین به صورت اقساط بلند مدت بیان کرد و افزود: با تسهیل شرایط پرداخت قیمت حق بهره برداری زمین تلاش شده تا حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی تسهیل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه