اخبار داغ

فرماندار فردیس خبر داد؛

اشتغال ۱۶۵ نفر با افتتاح ۵ پروژه خصوصی در فردیس/ بزرگترین ایستگاه CNG راه‌اندازی می‌شود

اشتغال ۱۶۵ نفر با افتتاح ۵ پروژه خصوصی در فردیس/ بزرگترین ایستگاه CNG راه‌اندازی می‌شود
ابوالفضل اینانلو گفت: همزمان با دهه فجر علاوه بر بازسازی و ایمن سازی نیروگاه منتظر قائم، بزرگترین ایستگاه «سی جی اس» شرکت گاز البرز راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرماندار فردیس امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر، در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ۴۲ سالگی انقلاب، ۳۳ پروژه دولتی و خصوصی در مناطق شهری و روستایی با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه بخش خصوصی با افتتاح پنج طرح زمینه اشتغال ۱۶۵ نفر را فراهم کرده است، افزود: فردیس بستر لازم را برای مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم و خط تولید تولید انواع ظروف پلاستیکی، انواع کمپرسور هوا ومبدل هواخنک چیلر تراکمی را در دست افتتاح دارد.
,
 
,
وی به افتتاح سردخانه ثابت، سیستم تهویه مطبوع و انواع درپوش و سرپوش پلاستیکی بطری از پلی اتیلن در شهرک صنعتی سیمین دشت به عنوان دیگر طرح های این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: انتقال آب کشاورزی به طول ۶۰۰ متر وایجاد مشاغل خانگی و رونمایی از ادوات و ماشین‌های جدید کشاورزی از پروژه های در دست احداث در فردیس است.
,
 
,
اینانلو با اشاره به اجرای خط انتقال ۵۰۰ میلی ‌متری آب در فردیس، تصریح کرد: حفرچاه، احداث مخزن آب پنج هزار متر مکعبی، یک مدرسه شش کلاسه، تامین و بهینه سازی شبکه برق و ساخت دکل مخابراتی نیز در دستورکار قرار دارد، همچنین بازسازی و ایمن سازی نیروگاه منتظر قائم و راه اندازی بزرگترین ایستگاه «سی جی اس» شرکت گاز البرز را داریم.
,
 
,
فرماندار فردیس در خاتمه با اشاره به اینکه ۸ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان هم در دهه فجر کلنگ زنی می شود، خاطر نشان داشت: تعریض زیرگذر سرحدآباد، غسالخانه فرخ آباد، احداث پایگاه اورژانس، بازسازی شبکه آبرسانی شهرک مهندسی زارعی از جمله این طرح ها خواهد بود.


انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه