اخبار داغ

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

برخی نظام را خرج منافع خود می‌کنند/ گلایه مردم از کسانی است که از حریم انقلاب عبور کرده‌اند

برخی نظام را خرج منافع خود می‌کنند/ گلایه مردم از کسانی است که از حریم انقلاب عبور کرده‌اند
حمیدرضا بابایی با اشاره به اینکه نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه است که انقلاب را برای خود مرتع می‌داند، گفت: بزرگترین مصبیت نظام این است که برخی نظام را خرج می کنند تا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حمیدرضا حاجی بابایی امروز در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی با بیان اینکه خدا رو شاکریم چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می کنیم، گفت: ملت ایران با حضور معنا دار خود در فضاهای گوناگون یاد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه در قرآن کریم سه اصل تغییر ناپذیر وجود دارد، عنوان کرد: اصل اول این است که خداوند انسان را خلق کرد و برای تمامی انسان ها، آزمایش الهی را قرار دارد و در این زمینه هیچ کسی را استثنا نکرد و فلسفه خلقت انسان آزمایش الهی است و آزمایش حتی برای پیامبران قطعی است.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل دوم این است که به هیچ فردی بدون آزمایش درجه نمی دهند، ابراز کرد: افتخار شهید سلیمانی به سپهبدی نیست و افتخار ایشان این است که خداوند به او جایگاهی داده است که امام مسلمین او را مکتب پیشبرنده نظام اسلامی معرفی می کند.

,

انقلاب اسلامی هر لحظه در معرض آزمایش است

, انقلاب اسلامی هر لحظه در معرض آزمایش است, انقلاب اسلامی هر لحظه در معرض آزمایش است,

وی بیان کرد: اصل سوم این است که خداوند از هر کس هر آزمایشی بگیرد و او انسان موفق شود، آزمایش بعدی سخت تر است؛ خداوند از حضرت ابراهیم را آزمایش های سنگین و فراوان کرد و خداوند پس از امتحانات بزرگ به حضرت ابراهیم علیه الاسلام پس از درجه نبوت، درجه امامت عنایت کرد.

,

حاجی بابایی با اشاره به اینکه چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب هر روز و هر لحظه در معرض آزمایش است، تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی چهل سال مورد آزمایش و امتحان الهی قرار گرفت و موفق شد و امروز نیز به عنوان قبله دلها شده است.

,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به حضور شهید سلیمانی در عملیات رمضان در سال 61 ابراز کرد: سپهبد شهید سلیمانی در سخنرانی خود در سال 97 که در همدان برگزار شده بود، عنوان کرد نزدیکترین معارک به معارک کربلا، عملیات رمضان بود.

,

ملت ایران به همان دلایلی که انقلاب کرده اند، پای انقلاب خود ایستاده اند

, ملت ایران به همان دلایلی که انقلاب کرده اند، پای انقلاب خود ایستاده اند, ملت ایران به همان دلایلی که انقلاب کرده اند، پای انقلاب خود ایستاده اند,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی چهل سال کاری کرد که رهبر معظم انقلاب او را مکتب نامیدند، گفت: امروز پس از ۴۲ سال، مردم پای انقلاب ایستاده اند، انقلابی که تربیت شده آن شهید سلیمانی است و مردم این انقلاب را دوست دارند.

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با لفظ جلاله قسم یاد می کند که برای عاقبت به خیری باید مطیع رهبری باشیم، عنوان کرد: ایشان بیان داشته اند که من هر چه که دارم از رهبری است.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ملت ایران به همان دلایلی که انقلاب کرده اند، پای انقلاب خود ایستاده اند، اظهار کرد: مردم به خاطر اسلام، عاشورا، خدا، کربلا و .. انقلاب کردند و امروز نیز پای عاشورا، امام، کربلا، اسلام و مقام معظم رهبری ایستاده اند.

,

نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه است که انقلاب را برای خود می داند

, نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه است که انقلاب را برای خود می داند, نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه است که انقلاب را برای خود می داند,

حاجی بابایی با اشاره به اینکه نارضایتی مردم از تفکر و اندیشه است که انقلاب را برای خود می داند، گفت: ما انقلاب کردیم و در این راه بیش از 200 هزار شهید را تقدیم کرده ایم تا انقلاب اسلامی ایران سر پا بماند؛ انقلابی که ریشه در عاشورا، اسلام و غدیر دارد.

,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه علی رغم دشمنی، دشمنان، انقلاب اسلامی پا برجاست، اظهار کرد: مکتب ترامپیست برای این به وجود آمد و ترامپ به این منظور رییس جمهور شد تا قوانین بین المللی را درهم بشکند و انتخاب ترامپ تعریف شده بود.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی و حرکتی که در منطقه شکل گرفت، ترامپ را سرنگون کرد و اگر نگوییم شهید حاج قاسم و شهادت او در سقوط ترامپ علت تامه بوده، حتما علت تاثیر گذار بوده است و این نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران، قدرت خود را پیدا کرده است.

,

بزرگترین مصبیت نظام این است که برخی نظام را خرج می کنند تا باشند

, بزرگترین مصبیت نظام این است که برخی نظام را خرج می کنند تا باشند, بزرگترین مصبیت نظام این است که برخی نظام را خرج می کنند تا باشند,

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام به شهادت رسید تا اسلام بماند، گفت: شهدا به شهادت رسیدند تا اسلام و عاشورا را تبیین کنند و امروز انقلاب اسلامی در قله های بلندی در دنیا نشسته و قدرت های بزگ در برابر جمهوری اسلامی ایران متوقف هستند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ فردی به اندازه مقام معظم رهبری با قواعد بین المللی به منظور توقف دشمنان آشنا نیست، عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از روز اول فرمودند که دشمنان یک زبان بیشتر نمی فهمند و آن زبان زور، قدرت و مقاومت است و این راه هیچ گاه تغییر نمی کند.

,

حاجی بابایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری کسی را می خواهد که کاملا فدایی نظام باشد و از جایگاه خود برای خود استفاده نکند، تأکید کرد: بزرگترین مصبیت نظام این است که برخی نظام را خرج می کنند تا باشند.

,

هر جا اسلامی، قرآنی و بر اساس نظر مقام معظم رهبری عمل کرده ایم، پیروز بوده ایم

, هر جا اسلامی، قرآنی و بر اساس نظر مقام معظم رهبری عمل کرده ایم، پیروز بوده ایم, هر جا اسلامی، قرآنی و بر اساس نظر مقام معظم رهبری عمل کرده ایم، پیروز بوده ایم,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ابراز کرد: هر جا نظام موفق و پیروز بود، حتما اسلام، نظر رهبری و ارزش های اسلامی وجود داشته است و در طول چهل سال
گدشته هر جا اسلامی، قرآنی و بر اساس نظر مقام معظم رهبری عمل کرده ایم، پیروز بوده ایم.

,
,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایران، داعش و تفکر این گروهک را نابود و در دنیا متوقف کرد، اظهار کرد: این انقلاب در برابر ابر قدرت ها ایستاده و مقاومت کرده است و امروز نمی شود به آمریکا و اروپا اتکا کرد.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد: آمریکا قابل اعتماد تیست و هیچ فرقی بین اوباما، بایدن و ترامپ  در نگاه به ایران نیست مگر در استراتژی هایی که اتخاذ می کنن.

,

اقتصاد لیبرال در مقاطع گوناگون، انقلاب ما را به گروگان گرفته است

, اقتصاد لیبرال در مقاطع گوناگون، انقلاب ما را به گروگان گرفته است, اقتصاد لیبرال در مقاطع گوناگون، انقلاب ما را به گروگان گرفته است,

این مقام مسئول ادامه داد: زیر ساخت اقدامات و بدبختی هایی که ترامپ در منطقه به وجود آورد در زمان اوباما شکل گرفته بود و ترامپ برای آمریکا مکمل اوباما بود.

,

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه ما باید تفکر شهید سلیمانی ها را داشته باشیم، عنوان کرد: اقتصاد لیبرال در زمان ها و مقاطع گوناگون، انقلاب ما را به گروگان گرفته است که این مسئله باید اصلاح شود؛ چرا که اقتصاد لیبرال فاصله طبقاتی ایجاد می کند و اشرافی گری را شکل می دهد و این مسئله بزرگترین مشکل است.

,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اشرافی گری در رگه های نظام نفوذ کرده و در سلایق گوناگون وجود دارد، عنوان کرد: در رویکرد مالک اشتری کار زیاد انجام می شود و خوردن کم است اما در اشرافی گری سخن این است که تا می توانی بخور، حال اگر کاری را انجام دادی یا ندادی مهم نیست.

,

ملت ایران، شرافتمندانه ترین مردم در طول تاریخ هستند

, ملت ایران، شرافتمندانه ترین مردم در طول تاریخ هستند, ملت ایران، شرافتمندانه ترین مردم در طول تاریخ هستند,

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران، شرافتمندانه ترین مردم در طول تاریخ هستند و در این کشور کسی نگوید، مردم بوی انقلاب نمی دهند؛ چرا که اگر رهبری بخواهد میلیون ها جوان از خون خود خواهند گذشت و اگر این انقلاب در برابر امواج بین المللی تکان نمی خورد، بابت این است.

,

وی تصریح کرد: بعضی ها می گویند که چه کار دارید می کنید، همه چیز را بردند و همه چیز از بین رفته است و برخی فکر کرده اند ما در جاده و بلواری هستیم که این بلوار کاملا خالی است و می گویند در این بلوار حرکت کنید؛ این در حالی است که اینگونه نیست و کار سخت است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: سپاه با تمام قدرت دارد حرکت می کند، روحانیون، انقلابیون و مردم داردند حرکت می کنند؛ اما سنگلاخ دشمن ده ها برابر حرکت ما، حرکت می کند تا اجازه ندهد ما حرکت کنیم.

,

گلایه مردم از کسانی است که از حریم انقلاب عبور کرده اند

, گلایه مردم از کسانی است که از حریم انقلاب عبور کرده اند, گلایه مردم از کسانی است که از حریم انقلاب عبور کرده اند,

حاجی بابایی با اشاره به اینکه امروز تعداد زیادی شبکه های فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی هستند؛ اما انقلاب ما سرپا ایستاده است، ابراز کرد: تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب با تمام صلابت خود ایستاده است.

,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از زبان ملت ایران بیان کرد: اگر برای ما مانند شهید سلیمانی کار کنید، هشتاد میلیون در خیابان ها برایتان خواهیم آمد و اما اگر می خواهید به گونه ای دیگر کار کنید ما حرف داریم؛ ما با رهبری، شهیدان، عاشورا، کربلا حرف نداریم ما با آدم هایی که از این مسیر منحرف هستند و می خواهند سواستفاده کنند و حتی مگر اینکه فرزند، برادر  هر فرد نماینده، وزیر، قاضی باشد و هر جای این نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، کسی بخواهد پای خود را از حریم انقلاب و اسلام فراتر بگذارد و سو استفاده کند، خائن نظام است و مردم اینان را قبول ندارند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما انقلاب کردیم که بگوییم از مردم جلوتر تیستیم و ما انقلاب کردیم و در مسیر انقلاب قرار داریم و اگر کسانی اشتباهاتی دارند و  آنها مسیر را اشتباه می روند به نام انقلاب و اسلام نیست.

,

قوای سه گانه یکپارچه برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند

, قوای سه گانه یکپارچه برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند, قوای سه گانه یکپارچه برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که در زمینه عدالت مشکل داریم، عنوان کرد: حق برخی از مردم نیست که برای تهیه غذای خود مشکل داشته باشند و این مسئله موجب شرمندگی ما مسئولان است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم دیار کریمان، خداوند به دلیل افتخار بزرگی که در انقلاب داشته اید به کرمان و شهید سلیمانی نگاه می کند و ما نیز به شما به دید کسانی که مطیع رهبری هستید، نگاه می کنیم.

,

حاجی بابایی تأکید کرد: از مجلس، دولت و قوه قصاییه می خواهیم که همه یکپارچه پشت سر رهبری بیاستیم و مشکلات اقتصادی و معیشت مردم را حل کنیم.

,

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این انقلاب به فضل الهی، آینده روشن و شفاف دارد و رو سفید کسانی هستند که خدمتگزار و  پشتیبان مردم و در مسیر شهدا هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه