اخبار داغ

پارادوومیدانی جایزه بزرگ امارات| نتایج روز دوم مشخص شد/ دو نقره برای ایران در فزاع

پارادوومیدانی جایزه بزرگ امارات| نتایج روز دوم مشخص شد/ دو نقره برای ایران در فزاع
در دومین روز مسابقات و در بخش جانبازان و معلولین، امیری در ماده پرتاب دیسک و صادقیان در ماده دو ۱۰۰ متر، جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در روز دوم از مسابقات جایزه بزرگ امارات، در ماده پرتاب دیسک، کلاس ۵۵/۵۴، حامد امیری با کسب ۸۹۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و نمایندگانی از کشورهای هند و روسیه به ترتیب اول و سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ماده دو ۱۰۰ متر کلاس ۳۸، علیرضا صادقیان با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و ورزشکارانی از فرانسه و تایلند مقام اول و سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.

,

فردا و در ادامه رقابت‌ها، حامد امیری، محمدرضا احمدی، اکبر احمدی و علی اصغر جوانمردی در ماده پرتاب وزنه در کلاس های مختلف، محمد فتحی گنجی در ماده پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

,

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می‌گیرد و مدال‌ها به سرپرستان تیم‌ها در هتل تحویل داده می‌شود.

,

همچنین سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک توکیو، در پایان مسابقات به کمیته ملی پارالمپیک هر کشوری اعلام خواهد شد.

,

گفتنی است مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۴ کشور در کشور امارات برگزار می‌شود.

,

تیم ملی جانبازان و معلولین کشورمان با هشت ورزشکار متشکل از رشید مسجدی، حامد امیری، محمد فتحی گنجی، علیرضا صادقیان، علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، اکبر احمدی و محمدرضا احمدی با هدایت بهمن رضایی سرمربی تیم ملی در این مسابقات شرکت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه