اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد؛

پیش بینی ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط سازمان شهرداری‌های کشور برای خراسان شمالی

پیش بینی ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط سازمان شهرداری‌های کشور برای خراسان شمالی
محسن کوشش تبار از کسب رتبه نخست استان خراسان شمالی در جذب تسهیلات سازمان شهرداری و دهیاری کشور خبر داد و گفت: برای سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این استان پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محسن کوشش تبار، مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ظهر امروز در در گردهمائی شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان اظهار داشت: خراسان شمالی استانی نوپاست و کارهای زیادی برای حضور سرمایه گذار در استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال‌های اخیر ۲۵ پروژه را در استان خراسان شمالی به بهره‌برداری رسانده است، ادامه داد: برای افتتاح این پروژه ها۱۲ میلیارد تومان در شهرهای ۲۴ گانه استان توزیع شده و برای سال آینده استان نیز ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

,

کوشس تبار با ابراز خرسندی از فضای خوب ایجاد شده برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در خراسان شمالی افزود: فرهنگ عمومی در استان تغییر کرده و مردم می دانند باید برای تعاملات و آینده بهتر خود و فرزندانشان با سرمایه‌گذار همکاری داشته باشند که با ادامه این روند قطعا خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ در قد و قامتی جدید در عرصه سرمایه‌گذاری ایران حضور پیدا خواهد کرد.

,

وی اجرای طرح توسعه مجموعه مفخم را یکی از اقدامات خوب و شایسته استان توصیف کرد و گفت: این اقدام یک اتفاق بزرگ است و فرزندان این سرزمین خواهند دید که توسعه مجموعه مفخم، این بنای تاریخی ساخته و پرداخته شده از فرهنگ، هنر و معماری ایرانی در آینده درآمدزا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه