اخبار داغ

بازدید معاون عمرانی استاندار قزوین از سردخانه میوه شب عید استان+عکس

بازدید معاون عمرانی استاندار قزوین از سردخانه میوه شب عید استان+عکس
علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز به همراه جمعی از خبرنگاران استان قزوین از سردخانه محل نگهداری میوه شب عید بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز به همراه جمعی از خبرنگاران استان قزوین از سردخانه محل نگهداری میوه شب عید بازدید کردند.

علی فرخزاد در حاشیه بازدید از سردخانه میوه شب عید قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر عرضه مستقیم میوه و قطع دست دلالان، سازمان همیاری شهرداری به همراه ستاد تنظیم بازار به این مسئله ورود کردند.
وی افزود: بر این اساس ۸۰۰ تن پرتقال از مازندران و ۴۰۰ تن سیب از باغات اشنویه آذربایجان غربی خریداری شده است که از اواسط هفته آینده در غرفه‌های سطح شهر و نمایشگاه بین‌المللی عرضه خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه میوه‌ها با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود؛ بیان کرد: در شهر قزوین ۲۰غرفه خواهیم داشت و در هر غرفه حداقل بین پنج تا ۱۰ تن میوه توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی، سعی کردیم تا میوه در نمایشگاه بین‌المللی توزیع شود و در غرفه‌ها هم تدبیری خواهیم داشت تا تجمع صورت نگیرد که قیمت تمام شده پرتقال ۱۱هزار و ۲۰۰تومان و قیمت سیب ۹ هزار تومان خواهد بود.

فرخزاد با اشاره به میزان ذخیره سازی میوه در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۸۰۰ تن سیب داشتیم و امسال به دلیل شرایط کرونایی شرکت‌های اینترنتی با ضوابط ستاد تنظیم بازار فروش اینترنتی هم خواهند داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه