اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

پیش‌بینی ۳ هزار صندوق رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در البرز/ ۱۸۱ داوطلب کاندید شورای شهر شدند

پیش‌بینی ۳ هزار صندوق رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در البرز/ ۱۸۱ داوطلب کاندید شورای شهر شدند
عزیزالله شهبازی گفت: پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آن‌ ها را آقایان تشکیل می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عزیزالله شهبازی امروز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فردیس، گفت: در بازدید از حوزه‌های ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر و روستا در البرز شاهد استقبال پرشور داوطلبان هستیم و پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

استاندار البرز  با اشاره به این که ۱۳ هیات اجرایی در حوزه‌های انتخابیه البرز تشکیل شده و ۷ هیات باقی مانده نیز به زودی تشکیل می‌شود، گفت: از روز ۲۰ اسفند ماه بر اساس دستور وزیر محترم کشور ثبت نام در البرز نیز آغاز شده و تا به امروز این روند بدون هیچ گونه مانعی به خوبی طی شده است.

,

شهبازی با بیان این که حضور گسترده داوطلبان برای ثبت نام فضای انتخابات را پرشور‌تر خواهد کرد، گفت: بهتر است داوطلبان، ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

,

ویافزود: پس از ثبت نام، مشخصات افراد در پایان هر روز به مراجع ۴گانه اعلام شده و ۱۰ روز برای استعلام فرصت دارند.

,

 استاندار البرز گفت: اکنون هیچ کس تا موعد مقرر اجازه تبلیغات ندارد همچنین اعضای فعلی شورا‌ها نیز اجازه استفاده از امکانات شورا‌های شهر و روستا را ندارند و در این رابطه هر گونه تخلفی رصد می‌شود.

,

شهبازی افزود: باید شرایط به صورت عادلانه برای نامزد‌های انتخابات مهیا شود از این رو به جد درصدد تحقق این امر هستیم.

,

وی افزود: سلایق مختلف سیاسی کاندیدا‌های خود را معرفی می‌کنند و امید است با توجه به این روند تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی قانونی پرشور‌تر از گذشته پای صندوق‌ها حاضر شوند.

,

 استاندار البرز گفت: ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قانون را مد نظر داریم و به طور قطع در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.

,

شهبازی افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است چراکه پشتیبانی مردم عامل قدرت نظام است.

,

ویگفت: به دلیل وجود بیماری کرونا، امسال تدابیری اتخاذ شد که ثبت نام‌ها به صورت حضوری و مجازی انجام شود.

,

استاندار البرز افزود: ۳ هزار صندوق رای در البرز برای اخذ آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه