اخبار داغ

مدیر مرکز کشاورزی رخ خبر داد؛

پلاک‌گذاری ۹۰ درصد از ماشین آلات کشاورزی منطقه رخ

پلاک‌گذاری ۹۰ درصد از ماشین آلات کشاورزی منطقه رخ
شیبانی گفت: از ابتدای طرح پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون ۷۴۰دستگاه از ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور و کمباین در بخش رخ پلاک‌گذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شیبانی مدیر مرکز کشاورزی جلگه رخ در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای پلاک گذاری حدود ۹۰دستگاه ماشین فاقد پلاک نیز در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا کنون ۷۴۰دستگاه از ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور و کمباین در بخش رخ پلاک گذاری شده است

شیبانی بیان کرد: هدف از اجرای طرح ملی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، هویت بخشی و ساماندهی به ماشین آلات کشاورزی و مدیریت مصرف بهینه سوخت است.

وی روند پلاک گذاری ماشین های کشاورزی را مطلوب ارزیابی و به دلایل عدم پلاک گذاری برخی ماشین ها اشاره و اظهار داشت: افزایش هزینه های پلاک گذاری و عدم پرداخت مابه التفاوت هزینه های پلاک گذاری توسط مالکین ماشین ها، عدم پرداخت خلافی دارندگان وسایل نقلیه باعث ممانعت انجام روند پلاک گذاری ماشین های کشاورزی می شود.

شیبانی اعلام کرد: این طرح با همکاری پلیس راهور در سطح منطقه رخ به طور مستمر ادامه داشته و تمامی دستگاه های فاقد پلاک، پلاک گذاری خواهند شد و به زودی ارائه هرگونه خدمات از جمله توزیع سوخت به تراکتور‌ها و سایر ماشین آلات کشاورزی ‏منوط به داشتن کارت سوخت و پلاک انتظامی است و در صورت ‏کوتاهی برای دریافت پلاک، مسئولیت این امر بر عهده مالک این ماشین آلات خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه