اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400 حضور حداکثری مردم است

مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400 حضور حداکثری مردم است
حجت الاسلام تویسرکانی گفت: ‍مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات 1400حضور حداکثری و آگاهانه مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین'>سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک روز سوم شعبان، ولادت سالار شهیدان، اظهار داشت: همه پاسداران و بسیجیان از این اسوه عزیز، بزرگوار و تاریخ ساز پیروی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: جهاد، شهادت طلبی، ایثار و بسیاری از صفات پسندیده دیگر را باید از سیدالشهدا بیاموزیم. ایشان الگویی برای تمام انسان ها است.
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه در خصوص راهبرد بسیج برای انتخابات ۱۴۰۰، گفت: بسیج در انتخابات ریاست جمهوری نه بر علیه کسی وارد عمل می‌شود و نه برای حمایت از کسی وارد عمل خواهد شد. بسیج نه دست به تخریب کسی می‌زند و نه برای کسی به صورت سازماندهی شده و شبکه‌ ای تبلیغ می‌کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مهمترین راهبرد بسیجیان در انتخابات پیشرو حضور حداکثری و آگاهانه مردم است، گفت: فارغ از اینکه چه کسی رای بیاورد یا رای نیاورد ما به این مهم می پردازیم.
,
 
,
تویسرکانی با تاکید بر اینکه اگر در فضای مجازی و یا جایی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم مطرح می‌شود که بسیج از کاندیدای خاصی حمایت می کند، این تبلیغ کذب است، ادامه داد: راهبرد بسیج حضور آگاهانه است.
,
 
,
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران ساختار مردم سالارانه ای دارد و به همین دلیل هر زمانی که مردم حضور آگاهانه و فعال در انتخابات و صحنه های دیگرداشته‌اند کارآمدی نظام افزایش و امنیت و رفاه مردم تأمین شده است.
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات با افزایش کارآمدی نظام و امنیت کشور و سرعت گرفتن پیشرفت در عرصه های گوناگون مساوی است و این مولفه ها در بیانیه گام دوم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
,
 
,
تویسرکانی تاکید کرد: اگر حضور حداکثری مردم نباشد این مسئله به ناکارآمدی و سختی معیشت و امنیت کشور خواهد انجامید و در حقیقت منافع حضور حداکثری مردم در انتخابات مستقیم نصیب خودشان خواهد شد و همچنین در صورت عدم حضور حداکثری خسارت آن نیز نصیب خود مردم می‌شود.
,
 
,
به گزارش خبرگزاری بسیج، وی با بیان اینکه مردم باید به تکلیف خود به طور شایسته عمل ‌کنند، افزود: آن چیزی که در کشور ما به عنوان یک مشکل مهم مورد قبول است، بحث سوء مدیریت و ضعف مدیریت در بخش هایی از نظام است و برای برطرف کردن آن اقداماتی باید صورت بگیرد؛ حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات از جمله این اقدامات است.
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: وقتی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت می‌کنند باید این کار را با بررسی، تحقیق و دقت نظر انجام دهند و فرد شایسته ای را انتخاب کنند تا بتواند به درمان سوء مدیریت و ضعف مدیریت در کشور بپردازد.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه برای درمان سوء مدیریت و ضعف مدیریت کارهایی انجام داده است و باید به این روند ادامه دهد. در این موضوع مجلس هم می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.
,
 
,
تویسرکانی در پایان هدف بسیجیان در انتخابات را حضور آگاهانه و حداکثری مردم عنوان کرد و گفت: برای تحقق این راهبرد بهترین روش حمایت نکردن از فرد خاص و علیه و یا له کسی حرف نزدن است. انتخاب شایسته می تواند ضعف و سوء مدیریت ها را از بین ببرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه