اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

دولت در تحقق شعار سال نمره ای زیر 10 می گیرد/ دولت یازدهم دولت حرف است، نه عمل

دولت در تحقق شعار سال نمره ای زیر 10 می گیرد/ دولت یازدهم دولت حرف است، نه عمل
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: اگر بخواهم به عملکرد دولت در راستای تحقق جهش تولید نمره ای بدهم، از 20 قطعا نمره ای زیر 10 یا «حدودا 5 و6» خواهم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص عملکرد دولت در تحقق شعار سال با بیان اینکه دست دولت برای کارهای بزرگ باز بود، گفت: اگر بگوییم دولت هیچ کاری برای جهش تولید انجام نداد، ظلم است ولی در سال جهش تولید، دولت می توانست مسیر را برای تولید کنندگان بیشتر هموار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: برای نمونه در سال 99، در برخی شرکت شهرک ها قیمت زمین هایی که به کارخانجات و تولید کنندگان می فروختند را دو تا سه برابر کردند. این سیاست دقیقا بر ضد جهش تولید بود.

,

سلیمی ادامه داد: مثال دیگر واردات محصولاتی از خارج کشور بود که تولیدکننده داخلی در حال تولید آن است. این کار مانند پتکی بر سر تولیدکنندگان فرود آمد و کاملا بر خلاف شعار سال صورت گرفت.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس، تصریح کرد: نمونه دیگری که نشان می دهد دولت در زمینه تحقق شعار سال خوب عمل نکرد، نحوه مواجهه دولت با بازار سرمایه (بورس) بود. در حالی که می شد از بورس در جهت تامین مالی شرکت ها بهترین استفاده را کرد، دولت با دخالت در آن و سپس رها کردن یکباره آن، باعث شد تا حقوقی ها این وضعیت را سر بورس در بیاورند.

,

وی با بیان اینکه نمی توان گفت دولت هیچ کاری در این راستا نکرده است، گفت: دولت خیلی بیشتر از این می توانست به تولید کشور کمک کند. اگر بخواهم به عملکرد دولت در راستای تحقق جهش تولید نمره ای بدهم، از 20 قطعا نمره ای زیر 10 یا «حدودا 5 و6» خواهم داد.

,

سلیمی ادامه داد: دولت به جای عمل کردن به شعار سال، بیشتر حرف هایی در این راستا زد و باز هم شعار داد. دولت یازدهم نشان داد دولت حرف است و فقط می توانند خوب صحبت کنند. از موضع گیری های دولت علیه منتقدان می توان فهمید دولت، دولت کار نبود چرا که کسی که به دنبال کار باشد، وقت این همه حرف زدن را ندارد و نهایتا دولت شعار و حرف نتوانست بهتر از این مدیریت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه