اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

نتیجه قرعه‌کشی ۲هزار و ۱۰۰نفر از متقاضیان مسکن ملی اعلام شد

نتیجه قرعه‌کشی ۲هزار و ۱۰۰نفر از متقاضیان مسکن ملی اعلام شد
شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به قرعه‌کشی بخشی از متقاضیان مسکن ملی در زنجان گفت: نتیجه قرعه کشی ۲ هزار و ۱۰۰ نفر متقاضیان مسکن ملی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد مشکل زمین بخشی از ثبت نام کنندگان مسکن ملی اظهار کرد: با پیگیری‌های جدی نسبت به تامین زمین بخشی از ثبت‌نام کنندگان اقدام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز در ضلع شمالغربی شهرک الهیه در نظر گرفته شده است عنوان کرد: این زمین بالای ۷۰ هکتار است.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به نتیجه قره کشی بخشی از مرحله دوم مسکن ملی ابراز کرد: تعداد افرادی که در قرعه کشی حضور داشتند بالای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بودند و نتیجه قرعه کشی نیز به متقاضیان اعلام شد.

,

وی در ادامه با اشاره به نتیجه مسکن خبرنگاران استان زنجان عنوان کرد: استعلام و بررسی اولیه مسکن خبرنگاران انجام شده و نتیجه استعلامات به تهران ارسال خواهد شد تا اسامی متقاضیان خبرنگار وارد سامانه طرح اقدامی ملی مسکن شود.

,

شاهین‌فر عنوان کرد: بعد از وارد شدن اسامی خبرنگاران به سامانه طرح ملی مسکن اقدامات بعدی بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد.

,

وی در مورد مشکل آپارتمان‌های تعاونی علوم پزشکی زنجان افزود: این تعاونی‌ مستقیما زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت دارد.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه این مشکل در شورای مسکن استان نیز مطرح شد ادامه داد: قرار شده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مشکل را پیگیری کند و در حاضر نیز از جزئیات آن اطلاعی ندارم.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه