اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی:

تذکر کتبی به دو واحد گردشگری محلات به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی

تذکر کتبی به دو واحد گردشگری محلات به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی
مرزبان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان از روند ارایه خدمات به گردشگران و نحوه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مجموعه‌های بین‌راهی و واحد‌های گردشگری فعال نظارت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی مرزبان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: راههای ارتباطی استان مرکزی از پر ترددترین جاده‌های کشور به شمار می‌رود گروه‌های نظارتی ستاد سفر استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت مستمر بر فعالیت مجموعه‌های بین‌راهی و تاسیسات گردشگری استان نظارت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مرزبان افزود: به دنبال نظارت‌های انجام شده در شهرستان محلات، برای دو واحد گردشگری در این مسیر به علت رعایت نکردن کامل شیوه نامه‌های بهداشتی تذکر کتبی صادر شد.

,

وی گفت: در بازدید از شهرستان تفرش تمامی واحد‌های پذیرایی رعایت همه‌جانبه اصول بهداشتی در تمامی واحد‌های گردشگری اعم از مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و تاسیسات گردشگری رعایت شده بود و هیچ مورد تذکر و اخطاری در این خصوص ارایه نشد.

,

مرزبان گفت: در صورت صدور تذکر کتبی برای هر واحد، مدیران واحد در ۲۴ ساعت برای جبران و رفع نواقص ذکر شده در تذکر‌ها زمان دارند.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: «این واحد‌های گردشگری در صورتی که در ۲۴ ساعت رفع نقص نشوند، پلمب خواهند شد.

,

وی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت شبانه‌روزی آماده رسیدگی به شکایت‌ها و تشویق‌های گردشگردان در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ است.

,

مرزبان افزود: سامانه جامع پاسخگویی به شکایت‌ها با شماره ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی در خدمت گردشگران است و هموطنان می‌توانند در صورت داشتن شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تشویق از هر کدام از تاسیسات و واحد‌های گردشگری با این سامانه تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه