اخبار داغ

واکنش خانواده مادر باردار فوت‌شده در نیشابور در پی اظهارات رئیس بیمارستان:

درخواست خانواده مادر باردار فوت شده در نیشابور برای ورود دستگاه قضا به پرونده

درخواست خانواده مادر باردار فوت شده در نیشابور برای ورود دستگاه قضا به پرونده
هاشمی فر گفت: متأسفانه براثر سهل‌انگاری و قصور کادر پزشکی بیمارستان قمر بنی‌هاشم و مخصوصاً شخص رئیس بیمارستان فرزند عزیزی را از دست دادم و فرزندی کوچک و بدون مادر برایم باقی ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن هاشمی فر، پدر مرحومه دکتر طیبه سادات هاشمی فر که 6 روز قبل در حین زایمان در یکی از بیمارستان‌های نیشابور فوت کرد، در واکنش به اظهارات رئیس بیمارستان قمر بنی‌هاشم نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: متأسفانه براثر سهل‌انگاری و قصور کادر پزشکی بیمارستان قمر بنی‌هاشم و مخصوصاً شخص رئیس بیمارستان فرزند عزیزی را از دست دادم و فرزندی کوچک و بدون مادر برایم باقی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با این حال به دلیل حرمت و احترامی که به کادر درمان داشتم هیچ‌گونه شکایتی از کادر درمان نکردم.

,

این فرهنگی بازنشسته تأکید کرد: اما متأسفانه ریاست بیمارستان در گفت‌وگو با صبح توس با دروغ و بهتان و بی‌انصافی خانواده داغ‌دار را مسئول این پیش آمد معرفی کرد.

,

هاشمی فر ادامه داد: آقای رئیس بیمارستان آیا ما مقصر هستیم؟ اگر بیمارستان به مریض گفته است که پذیرش نداریم پس چرا روز قبل آزمایش انجام‌شده است و هزینه آزمایش گرفته‌شده است.

,

این پدر داغ‌دار گفت: اگر می‌گویند بیمار دیر مراجعه کرده، آیا بیماری که با مشورت ماما و با پای خودش تا دم در اتاق زایمان می‌رود آیا دیر مراجعه کرده است؟

,

وی خاطرنشان کرد: این‌که تمام اعمال جراحی در اتاق زایمان انجام‌گرفته است مقصر خانواده است؟

,

هاشمی فر اظهار داشت: وقتی رئیس بیمارستان گفته است فرصت کافی نداشته‌اند، آیا معطلی بیمار برای چند ساعت ما مقصر هستیم؟ حاضر نبودن آمبولانس در بیمارستان مقصرش چه کسی است؟

,

وی بیان داشت: آیا این بهتان‌ها و افتراها و متهم کردن‌های ما شاخه گل بود که برای ما آوردید. از شما بعید بود با این صحبت‌ها یک خانواده داغ دیده را متهم کنید.

,

هاشمی فر تأکید کرد: من از جامعه پزشکی و قضایی و تمام کسایی که در این موضوع مسئولیت دارند خواهش می‌کنم این موضوع را با دقت بررسی کنند و اجازه ندهند بچه دیگری بی‌مادر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه