اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان خبرداد

تعطیلی پارکها و بوستانهای شهر زنجان/ مردم در خانه بمانند

تعطیلی پارکها و بوستانهای شهر زنجان/ مردم در خانه بمانند
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اعمال محدودیت شدید در بوستان‌های شهرداری زنجان برای روز ۱۳ فروردین خبرداد و گفت: هیچ گونه خدماتی در روز ۱۳ بدر برای مردم در پارکها و بوستان‌ها ارائه نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان پارکها و فضاهای سبز در روز ۱۳ بدر بسته خواهد شد اظهار کرد: هیچ گونه خدماتی در فضای سبز و پارکها برای مردم ارائه نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه به دلیل افزایش تعداد مبتلایان کرونا در سراسر کشور ستاد ملی کرونا نسبت به اعمال محدودیت اقدام کرده است تصریح کرد: این محدودیت‌ در شهر زنجان و در پارک‌های جنگلی و بوستان‌ها اعمال می‌شود.

,

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر زنجان بنرهایی جهت اطلاع رسانی از اعمال محدودیت در روز ۱۳ بدر نصب می‌شود ادامه داد: مردم بخاطر تضمین سلامتی خود و خانواده‌شان به تاکیدات ستاد کرونا استان توجه کرده و کرونا را جدی بگیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم زنجان همانند سال گذشته به تاکیدات ستاد ملی کرونا توجه کنند و به کمپین در خانه بمانیم بپیوندند.

,

همتیان ابراز کرد: در روز ۱۳ بدر پارکهای بزرگ اعم از پارک گلستان، پارک ارم و پارک ملت تعطیل خواهد بود.

,

وی از شهروندان زنجانی درخواست کرد روز طبعیت را در خانه‌هایشان بمانند و از حضور در اماکن عمومی پرهیز  کرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی که سلامت آنها و جامعه را تضمین می‌کند، رعایت کنند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه