اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تلاش یک جریان سیاسی برای جذب انتخاباتی سلبریتی‌ها/ چند می‌گیری هشتگ بزنی؟!

تلاش یک جریان سیاسی برای جذب انتخاباتی سلبریتی‌ها/ چند می‌گیری هشتگ بزنی؟!
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یک جریان سیاسی، مذاکراتی را با برخی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای متبوعش، آغاز کرده است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هنرمندان متعهد هر کشور را معمولا به عنوان گروه و قشر پیشرو جامعه می شناسند و از آن ها یاد می کنند. هنرمندانی که در حوزه های مختلف تخصص خود از سینما، نویسندگی، موسیقی تا حوزه های دیگر می توانند باعث دلگرمی مردم باشند و در ناامیدی، با آثار خود بارقه های امید را به مخاطبان خود بتابانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نمونه های مختلف این همیاری و همدلی را می شود در روزهای تلخ کرونایی مشاهده کرد و همراهی هنرمندان متعهد در تنها نگذاشتن مردم با اجرای هنر خود برای مخاطبان در فضای مجازی و یا همراهی در طرح های کمک مومنانه و جمع آوری ارزاق برای مستمندان را به خاطر آورد.

,

اما گاها دیده می شود که برخی از هنرمندان و سلبریتی ها در موارد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که دور از تخصص تعریف شده آن هاست شروع به اظهار نظر کرده و با توجه به نفوذ و محبوبیتی که در بین مردم جامه دارند، آن ها را به انجام و یا عدم انجام آن کار تشویق و ترغیب می کنند.

,

از حمایت کاندیدای خاصی در زمان انتخابات ریاست جمهوری تا تشکیل کمپین ها و هشتگ سازی ها در فضای مجازی در حمایت از اشراری که قوه قضاییه حکم اعدام برای آن ها صادر کرده است را می شود از فعالیت های عجولانه، غیر آگاهانه و غیر تخصصی این هنرمندان در عرصه های مختلف نام برد.

,

البته بارها و بارها پیش آمده که بسیاری از همان هنرمندانی که با شور و هیجان از کاندیدای خاصی در زمان انتخابات حمایت و مردم را تشویق به رای دادن به آن فرد مذکور می کردند، پس از اینکه وعده های انتخاباتی یکی پس از دیگری به نتیجه نرسید و عملکرد دولت در مدیریت های مختلف به ناکارآمدی متهم شد، زبان به اظهار پشیمانی باز کرده و حمایت خود را پس گرفته اند و یا در موارد قضایی، وقتی جزئیات آن پرونده متهم به قتل منتشر می شد، همان هنرمندان حامی و هشتگ زن نه به اعدام، سریع از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و درنهایت اعلام می کنند که ما از جزئیات پرونده اطلاعی نداشتیم.

,

, ,

در این بین نیز هنرمندانی در کشورهای مختلف نیز گاها اظهار نظرهای غیر تخصصی کرده که با واکنش های منفی سایر هنرمندان روبرو شده اند. اینکه هنرمندان بدانند اگر فقط در زمینه تخصصی رشته خودشان اظهار نظر کنند، قطعا شان و جایگاه آن ها در میان اهالی هنر و جامعه حفظ خواهد شد و اتفاقا از محبوبیت بیشتری در میان مخاطبانشان برخوردار می شوند و هرگاه در مواردی که از آن آگاهی و اطاعات کافی ندارند، شروع به اظهار نظر می کنند، در صورتی که خلاف آن موضوع اتفاق می افتد، مردم ناخودآگاه دیگر به انها اعتماد نخواهند کرد و روز به روز محبوبیت و جایگاه واقعی خود را در میان مردم از دست خواهند داد.

,

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1400 این رویه توسط برخی جریان های سیاسی دوباره در پیش گرفته شده است؛ بر اساس اخبار رسیده، تعدادی از چهره های ذی نفوذ در حوزه سینما به جلساتی خاص دعوت شده اند تا همراهی هنرمندان و سلبریتی ها توسط آنها برای تبلیغ نامزد مورد نظرشان جلب شود.

,

بر این اساس، رایزنی با چهره های مختلف در این راستا آغاز شده اما تعدادی از سلبریتی ها به دلیل فشار افکار عمومی پیرامون حمایت آنها از کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری پیشین، حاضر به قبول پیشنهاد جدید نشده اند و در مواردی طلب پول های کلان کرده اند.

,

گفته می شود عمده این جلسات به دلیل جلوگیری از حساسیت رسانه ها در چند ویلای اطراف تهران برگزار می شود.

,

حال باید دید کدام چهره های سلبریتی در انتخابات جدید نیز دوباره خود را وارد بازی های سیاسی کرده و به نفع برخی چهره های انتخاباتی وارد میدان می شوند؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه