اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

کاهش ذخایر خون در ایام کرونا/ درخواست از شهروندان برای اهدا خون در ماه رمضان

کاهش ذخایر خون در ایام کرونا/ درخواست از شهروندان برای اهدا خون در ماه رمضان
روح الله میرزایی گفت: در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن همه روزه به جز ایام تعطیل مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله میرزایی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به کاهش مراجعه جهت اهدای خون در ایام ماه مبارک رمضان، بحران کرونا و کاهش ذخایر خون در این ایام از شهروندان خواهشمندیم نسبت به اهدا خون اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس سازمان انتقال خون استان کرمان در خصوص فعالیت پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان در این ایام عنوان کرد: در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۲ مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان است.

,

وی ابراز کرد: پایگاه شهید فیروزی واقع در ابتدای بلوار جمهوری روبروی اتاق بازرگانی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ در روزهای فرد آماده ارائه خدمات خواهد بود.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: پایگاه های اقماری در شهرستان های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم در شیفت صبح همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ آماده ارائه خدمات هستند و در شیفت عصر پایگاه رفسنجان در روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پایگاه، جیرفت در روزهای زوج از ساعت ۲۰ الی 22، پایگاه بم در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۰ الی ۲۲ و پایگاه شهرستان سیرجان عصر دوشنبه ها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ آماده ارائه خدمات به اهدا کنندگان هستند.

,

میرزایی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه شب‌های قدر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه