اخبار داغ

استقلال ۳ - الدحیل قطر ۴؛

لیگ قهرمانان آسیا| پینگ‌پنگ پُر گل قدرت‌های فوتبال آسیا با چاشنی اشتباهات پرتکرار/ رؤیای صدرنشینی استقلال بر باد رفت!

لیگ قهرمانان آسیا| پینگ‌پنگ پُر گل قدرت‌های فوتبال آسیا با چاشنی اشتباهات پرتکرار/ رؤیای صدرنشینی استقلال بر باد رفت!
دیدار تیم‌های استقلال و الدحیل قطر با شکست آبی‌ها همراه بود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه دیدارهای هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال و الدحیل قطر از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف هم رفتند که این مسابقه نهایتاً به برتری ۳ بر ۲ تیم متمول قطری انجامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از همان ابتدای نیمه اول با ضرب‌آهنگ هجومی دو تیم، پیش‌بینی تماشای دیداری جذاب و پرگل چندان سخت نبود. آبی‌ها در ابتدا توانستند بر حریف قطری خود غلبه کنند و پیش از رسیدن دقایق بازی به عدد ۵ به گل برتر برسند اما این برتری دیری نپایید و دروازه محمدرشید مظاهری باز شد.

,

اشتباهات دفاعی دو تیم مانع از بازگشایی دروازه‌ها نشد و در ادامه هم الدحیلی‌ها با حملات دامنه‌دار به سمت دروازه تیم استقلال، گل دوم خود را نیز روی اشتباه عجیب خط دفاعی و میانی تیم استقلال به ثمر رساندند.

,

آبی‌ها نیز توانستند در ادامه از غفلت مدافعان حریف نهایت سودجویی را داشته باشند اما پاشنۀ آشیل‌شان باز هم کار را سخت کرد تا الدحیل برنده به رختکن برود.

,

نیمۀ دوم هم با پینگ‌پنگ هحومی دو تیم ادامه یافت و دروازه استقلال و الدحیل قطر به کرات تهدید شد. در اواسط نیمه دوم اما روی یک ضربه کرنر نوبت به آبی‌ها رسید تا از تغییر تاکتیک الدحیلی‌ها به سمت سیستم دفاعی استفاده کنند و روی غفلت گلر و خط دفاعی این تیم به گل تساوی برسند.

,

در ادامه و در زمانی که موج حملات آبی‌ها شدت گرفته بود، باز هم روی غفلت دروازه استقلال برای بار چهارم توسط اولونگا باز شد تا این بازیکن مقابل تیم استقلال هت‌تریک کرده باشد.

,

فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد از داور بازی با الدحیل از نشستن روی نیمکت تیمش در بازی با الدحیل محروم شد. سرمربی تیم استقلال در دیدار با الاهلی عربستان هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

,

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ - چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ساعت ۲۲:۱۵
استادیوم: ملک عبدالله جده - بدون تماشاگر

,
,

استقلال ۳
گل: امیرارسلان مطهری (۴) - شیخ دیاباته (۳۴) - فرشید اسماعیلی (۷۳)

, استقلال ۳, استقلال ۳,
,

الدحیل قطر ۴
گل: مایکل اولونگا (۱۰ و ۲۷ و ٨٣) - عبدالله الاحرق (۴۳)

, الدحیل قطر ۴, الدحیل قطر ۴,
,

ترکیب الدحیل قطر: صلاح زکریا، محمد موسی، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله عبدالسلام الاحرق، سلطان البریک، علی کریمی، المعز علی و مایکون اولونگو.
سرمربی: صبری لموشی
ترکیب استقلال: رشید مظاهری، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قائدی.
سرمربی:فرهاد مجیدی

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه