اخبار داغ

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران خبر داد:

توزیع ٣٠ هزار بسته معیشتی در روزهای کرونایی

توزیع ٣٠ هزار بسته معیشتی در روزهای کرونایی
مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علمدار در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با همت مدیران عامل کارخانجات و در قالب چندین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، تاکنون بیش از 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و کارگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی عنوان کرد: همچنین در جریان همه‌گیری ویروس کرونا به همت و یاری کارگران بسیجی کار توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در سطح کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی و ضدعفونی کردن معابر انجام شده است.
,
 
,
مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین شرایط کرونایی با پای کار آمدن کارگران ایثارگر خطوط تولید کالاهای اساسی بدون وقفه و توقف در حال فعالیت بوده و تعطیل نشده است.
,
 
,
علمدار تاکید کرد: از سویی کارگران بسیجی با برگزاری شیفت ایثار کریمانه، مزد روز کاری خود را به محرومان و نیازمندان اختصاص داده و به صورت رایگان رد محل کار خود حاضر شپده و ارائه خدمات کرده‌اند.
,
 
,
وی ادامه داد: از سویی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران با هدف مانع‌زدایی از مسیر تولید، مشکلات پیش‌روی واحدهای تولیدی و صنعتی را احصاء و از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به رفع موانع مسیر تولید اقدام کرده است.
,
 
,
مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران افزود: از این طریق علاوه بر جلوگیری از بیکاری حدود 2 هزار کارگر، بستر برای ادامه حیات کاری و فعالیت بیش از 35 کارخانه و کارگاه تولیدی فراهم شده است.
,
 
,
علمدار گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با بهره‌گیری از توان فکری و اجرایی نخبگان جامعه کارگری و کارفرمایی وظیفه دارد نسبت به سیاست‌گذاری، طرح‌ریزی و ارائه برنامه‌های هدفمند ارزش‌مدار و تاثیرگذار در جامعه اقدام نماید.
,
 
,
وی عنوان کرد: به همین منظور با استقرار 150 پایگاه بسیج، بیش از 16 هزار نفر از کارگران در واحدهای تولیدی و کارخانجات سطح استان تهران به عنوان بسیجی عادی و فعال سازماندهی شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه