اخبار داغ

بازرس کل استان زنجان؛

اقدامات خوبی که در مدیریت بیماری کرونا انجام شده باید تقویت شود

اقدامات خوبی که در مدیریت بیماری کرونا انجام شده باید تقویت شود
بازرس کل استان زنجان با بیان اینکه این استان عملکرد خوبی در مدیریت و پیشگیری از ویروس کرونا داشته است، گفت: این اقدامات، کافی نبوده و باید تقویت شود تا بتوان میزان شیوع ویروس را به حداقل رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ویروس کرونا کل دنیا را به چالش کشیده است، اظهار داشت: علی‌رغم این که استان زنجان عملکرد خوبی در مدیریت بیماری کرونا داشته اما به دلیل ضعف در رعایت مقررات بهداشتی، وارد موج چهارم شده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

خمسه خاطرنشان کرد: در سال گذشته، برنامه‌  بازرسی از عملکرد ستاد کرونای استان، تدوین و اجرایی شد که با توجه به پیشنهادهای ارائه ‌شده، اقدامات خوبی نیز انجام شده اما همچنان نیازمند تلاش و همت بیشتر مردم و مسئولان است تا بتوانیم با رعایت حداکثری مقررات بهداشتی، میزان شیوع این ویروس را به حداقل برسانیم.

,

وی با اشاره به بررسی‌های میدانی به‌عمل‌آمده از میزان رعایت مقررات بهداشتی افزود: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، ضعف‌هایی در رعایت مقررات . پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی، نظام صنفی و شهروندان ملاحظه شده که به ستاد کرونای استان نیز اعلام گردیده است.

,

بازرس کل استان زنجان ادامه داد: غربالگری کارکنان و مراجعین به مراجع اداری از تکالیف دستگاه‌های اداری و اجرایی است که به منظور حفظ سلامتی آحاد مردم در صورت ترک فعل مذکور، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

,

وی گفت: از عموم هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود ضمن رعایت حداکثری مقررات و پروتکل‌های بهداشتی، دستگاه‌های ناقض مقررات بهداشتی را به بازرسی کل استان معرفی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه