اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

طرح میان مدت انتقال آب از دریای عمان در دولت جدید به سرعت عملیاتی شود

طرح میان مدت انتقال آب از دریای عمان در دولت جدید به سرعت عملیاتی شود
سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه مسئله تأمین آب برای مردم این منطقه در اولویت قرار دارد، گفت: باید طرح میان مدت انتقال آب از دریای عمان در دولت جدید به سرعت آغاز و عملیاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک پیروزی مردم ایران در آزادسازی خرمشهر و پیروزی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی در نبرد ۱۲ روزه سیف القدس، اظهار کرد: طبق گفته امام خمینی(ره) فلسطین مسئله اول و اصلی جهان اسلام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اتفاقات اخیر در منطقه نشان داد که راهبرد امام راحل نه تنها فراموش نشده بلکه عملیاتی شده و به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: بعد از امام خمینی(ره) با تدابیر رهبر معظم انقلاب جهان اسلام و فراتر از آن در جهت پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین مسئله اصلی جهان شد.

سردار سلیمانی در ادامه عنوان داشت: بعد از این حادثه در بسیاری از کشورهای غیرمسلمان، کشورهای اروپایی و آمرکایی راهپیمایی های بزرگ صورت گرفت و مردم این کشورها از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و این نصرت و پیروزی نصیب جهان اسلام شد.

وی با اشاره به اینکه صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است، افزود: اصلی ترین عامل شکل دهنده این رژیم اشغالی که امنیت بود در این عملیات به صورت راهبردی شکست خورد و خود اشغال گران هم از ادامه سیطره امنیتی که در سرزمین های اشغالی داشتند ناامید شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مسئله ای که در حال حاضر در داخل کشور قابل توجه است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به خصوص محرومین و مستضعفین است.

سردار سلیمانی بیان کرد: حالا که ما به سمت یک انتخابات خوب حرکت می کنیم مجلس و دولت باید تصمیم بر این بگیرند که محرومیت را از کشور پاک کنند، در جلساتی که با مجلس شورای اسلامی برگزار کرده ایم ما به عنوان بسیج اعلام آمادگی کردیم، قرار است ان شاءالله یک برنامه ۱۰ ساله جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم تنظیم شود و به سرعت آغاز شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بسیج در موضوعات مهمی مانند مسئله آب آشامیدنی و کشاورزی، جاده های روستایی، مسکن محرومین، اشتغال و ... با همه ظرفیت ها فعالیت دارد.

سردار سلیمانی گفت: خوشبختانه در استان خراسان جنوبی نسبت به سال های گذشته کارهای خوبی انجام شده است، ان شاءالله این مسیر از سوی سپاه پاسداران و سازمان بسیج تقویت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: ما هم تلاشمان این است که به دوستان کمک کنیم تا برنامه های عملیاتی مشخصی که برای خراسان جنوبی تدوین شده است را عملی کنیم، در این راستا با دستگاه های دولتی نیز توافقاتی صورت گرفته است و نیازمند یک پشتیبانی خوب است.

وی افزود: مسئله آب برای مردم عزیز این منطقه خیلی حیاتی است و ما باید مردم این منطقه را در این حوزه در اولویت قرار دهیم تا ان شاءالله طرح میان مدت انتقال آب از دریای عمان در دولت جدید به سرعت آغاز و عملیاتی شود و مردم از تنگناها خلاصی پیدا بکنند، در پایان هم از مراحم و حمایت های پدرانه حضرتعالی از سپاه سپاسگزارم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه