اخبار داغ

فرمانده دریابانی استان بوشهر:

کشف ۶۸هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر

کشف ۶۸هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر
رضایی‌نژاد گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس برای قاچاقچیان ناامنی ایجاد کرده است؛ در عملیات اخیر حدود ۶۸هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از قاچاقچیان کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده دریابانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در عملیات نیروهای مرزبانی ناجا بیش از ۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای بندر بوشهر کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رضایی‌نژاد گفت: این عملیات با اشرافیت اطلاعاتی در یک اقدام عملیاتی هدفمند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر با موفقیت بدون هیچ تنشی انجام و شناور توقیفی به همراه همه تجهیزات به مقام قضایی تحویل داده شد.

,

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به اینکه یک فروند شناور توقیف شده است، افزود: افراد دستگیر شده دارای تخلفات قاچاق سوخت و نداشتن پلاک شناور بودند. این افراد سوخت را خارج شبکه تهیه و در مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران به شناورهای خارجی تحویل می‌دادند.

,

وی تصریح کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس برای قاچاقچیان ناامنی ایجاد کرده است. در عملیات اخیر حدود ۶۸ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از قاچاقچیان کشف کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه