اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

ساده ترین فرمول در شکست دشمنان، مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است

ساده ترین فرمول در شکست دشمنان، مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است
روستا گفت: امروز ساده ترین فرمول در شکست دشمنان،منافقین و کفار، مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است. به همین دلیل بی صبرانه منتظریم تا آینده روشن را از آن خودمان کنیم و مطمئنیم که تاریخ نقش آفرینی ملت ما را فراموش نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زهره روستا مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص اهمیت موضوع انتخابات، اظهارکرد: برای دریافت اهمیت یک پدیده، دو نوع نگاه می توان داشت؛ یک نگاه نقطه ایست؛ که در این نگاه رأی من؛ یک رای محسوب می شود و یک نفر انتخاب و ۴ سال عنوان رئیس جمهور را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: در این نوع نگاه، ربطی به جریان خلقت، به هابیل و قابیل، موسی و فرعون ربطی وجود ندارد، در حالی که همین یک عدد رأی در انتخاب چند صد مدیر میانی که سرنوشت مردم را بدست می گیرند، در ۸ میلیارد دلار ارز نیمایی برای خوراک حیوانات خانگی، بتونه کردن سانتریفیوژ هایی که رادیو ایزوتوپ دارویی مورد نیاز بیماران ما را نیز می توانند فراهم کنند و ... هم سهیم است .

,

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نگاه دیگر نگاه خطی است، گفت: در نگاه خطی در بستر تاریخ و جریانات، می توان به تحلیل رسید، آنجایی که « مثلی لا یبایع مثله » سرمشقی می شود که در همه دوران ها کاربرد دارد و برای شفاف تر شدن اهتمام به رای دادن، تنها درنگی در آنچه به چشم دیده ایم لازمست .

,

روستا بیان کرد: در زمانی نه چندان دور، در کشوری زندگی می کردیم که عددی به حساب نمی آمد، ژاندارم منطقه بود و ۴۰ هزار مستشار خارجی سرنوشت ملت را بدست گرفته بودند که حقوق ماهانه آنها از حقوق ماهانه پرسنل نظامی ایران که جمعیت بیشتری هم داشتند، ۳ میلیارد تومان بیشتر بود. در حالی که بودجه سالانه آموزش و پرورش و یا شبکه بهداشت به مراتب کمتر از بودجه سالانه ای بود که صرف این خارجی ها و هدایای خانواده های آنها می شد. ننگ بیشتر؛ این بود که یک افسر ایرانی از یک حیوان آمریکایی هم مصونیت قضایی کمتری داشت . 

,

وی با اشاره به اینکه در آن زمان حاکمیت در خدمت مردم نبود، افزود: حتی وقتی همسر شاه صبح دلش انگور فرانسوی خواسته بود، دو هواپیمای ایران مامور می شوند که از پاریس صندوق انگور تحویل بگیرند و سریع برگردند، اما موقع برگشت از ماموریت به آنها گفته شده بود که دیگر این صندوق ها لازم نیست، چرا که همسر شاه دیگر انگور میل ندارند! اما تنها این یک مورد از توهین ها به ملت ایران است. شرایط کشور طوری بود که حتی داد خود شاه هم درآمده بود به طوری که او از برده شدن هواپیماهای ایران بدون اجازه و حتی اطلاع شاه، به مادرش شکایت کرده بود.

,

پشتوانه الهی عامل حفظ انقلاب اسلامی

, پشتوانه الهی عامل حفظ انقلاب اسلامی,

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی عنوان کرد: دو ابر قدرت شرق و غرب در منطقه بودند که هر کشوری برای ادامه حیات خود باید تعیین می کرد که با کدامیک از آنهاست. اما در چنین شرایطی رجلی از ایران به همراه ملت ستمدیده؛ حرف تازه ای داشتند و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، دنیا را به تعجب واداشت.  بلوک شرق و بلوک غرب که تا آن روز شاید رودرروی هم بودند، حالا با هم متحد شدند و جنگ را بر ایران تحمیل کردند تا به خیال خودشان، سه شبه کار نظام نوپا را تمام کنند . اما از آنجایی که پشتوانه حرف امام خمینی(ره) آیات و احکام مستور در کتب فقهی بود و در واقع همه کاره خداوند بود، اکنون توانسته ایم یک چله را با فراز و فرود فراوان اما موفق پشت سر بگذاریم.

,

روستا با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در پیروزی و ادامه مسیر انقلاب اسلامی، بارها به پشتوانه الهی تاکید کرده اند، اظهارکرد:در اوایل دهه ۶۰ شهید چمران وزیر دفاع، شهید شد، رئیس جمهور خائن فراری بود، آیت الله خامنه ای در تریبون نماز جمعه ترور شد. با فاصله چند روز انفجار حزب و شهادت ۷۲ نفر از یاران انقلاب اتفاق افتاد و ...، شهید رجایی رییس جمهور شد؛ اما هنوز چند صباحی نگذشته بود که در انفجار  دفتر ریاست جمهوری به شهادت رسید. در این سال ترورهای متعدد دیگری هم توسط منافقین رقم خورد. اما آنچه که مهم است این است که همه این اتفاقات در یک سال، می تواند کشور را بدون کودتا زمین بزند. اما همچنان این کشتی طوفانها را یکی پس از دیگری به سلامت طی کرده است؛ همانطور که امام(ره) تاکید می کنند که ما هیچ کاره ایم، همه کاره خداست، ما حتی یک پشه را قدرت نداریم ...

,

وی تصریح کرد: همین پشتوانه الهی داشتن نظام سبب شده که امروز از قدرت پوشالی شرق اثری نباشد و قدرت غرب هم در نهایت ضعف آخرین روزهای حیات خود را طی می کند. اما از طرف دیگر امروز؛ ایران اسلامی به ابر قدرت منطقه و جهان تبدیل شده، تحریم ها و شدت آن، تحریف ها  و سیاه نمایی ها، کید و مکر دشمن؛ عمق استیصال آنها را به تصویر کشیده است .

,

عدم مشارکت در انتخابات و تضعیف نظام الهی از گناهان کبیره است

, عدم مشارکت در انتخابات و تضعیف نظام الهی از گناهان کبیره است,

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز بحث در برنده شدن فرد در انتخابات نیست، گفت: امروز کفر مقابل ایران اسلامی است و ادامه همان جریان هابیل و قابیل و همه حق و باطل های صدر خلقت تا کنون را می بینیم. پس جای تعجب ندارد که به تعیبیر قرآن، یک رای عمل صالح به حساب بیاید و شرط ایمان ، کفر بالطاغوت است . 

,

روستا افزود: طبق آیه " فمن یکفر بالطاغوت یومن بالله" کسی مومن به خدا محسوب می شود که کفار را مایوس و طرد کند. در این نگاه خطی، انتخاب اصلح؛ امضا و تایید همه ارزش ها و جریانات الهی و حق در طول تاریخ است و از همین جا روشن می شود چرا عدم مشارکت در انتخابات و تضعیف نظام الهی از گناهان کبیره عظیم شمرده شده است .

,

وی ادامه داد: امروز ایران سرافراز در اوج قرار دارد، اما سوء مدیریت نمی گذارد حلاوت آن را بچشیم . اکنون آنچه مشکل هست در نا کارآمدی نسخه الهی نیست، بلکه ناشی از عمل نکردن و توجه به الگوهای فانی مادی است .

,

ساده ترین فرمول در شکست کفار، مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است

, ساده ترین فرمول در شکست کفار، مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است,

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی اظهارکرد: کاندیدایی که حرف خدا در نزد او از حرف کدخدا مهمتر باشد، نگاه تمدنی داشته باشد، بتواند تخصص و امکانات را در رسیدن به سعادت و خوشبختی مردم مدیریت کند ، احساس تعلق خاطر به کشور، گذشته و تاریخ خود داشته باشد، امید و شوق به آینده را در جوانان ایجاد کند تا احساس ارزشمندی به نظام موجود و ایرانی بودن بکند، باور داشته باشد که این نظام هیچ جایگزینی ندارد؛ نه مثل و نه مشابه، پس در تقویت و شکوفایی آن بکوشد، خدمت به عیال الله را برترین عبادت و وظیفه اش بداند، خواهد توانست جامعه مهدوی را به برکات دنیوی و اخروی برساند .

,

روستا افزود: ما امروز در یافته ایم  که ساده ترین فرمول در شکست کفار، مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است. به همین دلیل بی صبرانه منتظریم تا آینده روشن را از آن خودمان کنیم و مطمئنیم که تاریخ نقش آفرینی ملت ما را فراموش نخواهد کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه