اخبار داغ

قول می دهم در المپیک 2024 می توانیم یک نسل طلایی دیگر ببینیم

اخباری: کار کردن در کنار بنا یک فرصت مغتنم است/ به فرنگی کاران در المپیک امید دارم؛ در همه اوزان شانس مدال داریم

اخباری: کار کردن در کنار بنا یک فرصت مغتنم است/ به فرنگی کاران در المپیک امید دارم؛ در همه اوزان شانس مدال داریم
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی به خوبی پیش می رود و من به نتیجه گیری فرنگی کاران در المپیک امیدوارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، داود اخباری مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: فرنگی کاران حاضر در تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و خدارا شکر همه از آمادگی نسبی برخوردارند. طبق برنامه ای که داشتیم اردوها را منظم برگزار کردیم و منتظریم تا پس از مسابقات لهستان ترکیب تیم ملی کامل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد مربیگری در تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: کار کردن در کنار محمد بنا که تجربه حضور در المپیک ها و رقابت های جهانی زیادی را دارد، یک فرصت مغتنم است. بنا مربی توانمند و بزرگی است که از نظر مدیریتی می تواند کادر فنی و کشتی گیران را قوی کند، از طرفی می تواند از نظر انگیزشی و روحیه کشتی گیران را به حدی برساند که باور کنند می توانند قهرمان المپیک شوند و این بالاترین کاری است که محمد بنا برای کشتی فرنگی ما کرده است. قطعا پیش از این نیز ما کشتی گیران خیلی خوب و توانمندی داشتیم اما این خودباوری را نداشتند که می توانند به مدال طلای المپیک دست پیدا کنند.

,

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جام های جهانی روسیه و تهران در مورد نسل جدید کشتی گیران فرنگی کار گفت: این نسل نیز مانند نسل قبل و طلایی کشتی فرنگی ایران خوب است و کشتی گیران نخبه ای را در اختیار داریم و با یک مدیریت خوب می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم اما قول می دهم که ما می توانیم در المپیک 2024 یک نسل طلایی دیگر در المپیک ببینیم.

,

اخباری در مورد نتایج احتمالی کشتی گیران در المپیک توکیو گفت: ما در همه وزن ها شانس کسب مدال داریم، اما کار سخت است چون به صورت کلی همیشه در مبارزات حساس کشتی گیران ایران با کشورهای صاحب نفوذ در حالت های 50 در 50 اذیت شده ایم. در هر صورت اگر قرعه ها خوب باشد و شرایط مهیا باشد، ملی پوشان ما نیز می توانند به موفقیت برسند به شرطی که خودشان باشند.

,

وی در مورد کاندیداتوری اش در شورای شهر شهریار گفت: چندین سال در ورزش قهرمانی کار کرده ام و احساسم این است که شهریار با حضور جوانان مستعد و ورزشکار نیازمند این است که بیشتر برای ورزش آن کار شود و من نیز و قصد دارم که در زمینه ی ورزشی به شهرمان کمک کنم.

,

اخباری تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر کشور جوانی است و این جوانان نیازمند دیده شدن هستند و ورزش می تواند آن ها را از نظر سلامتی حفظ کند، ضمن اینکه اگر فضای مناسب ایجاد و هموار شود، استعدادها نیز شکوفا می شوند و در بعد قهرمانی نیز در تمامی رشته ها می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

,

وی در مورد اینکه آیا شورای شهر نیاز به یک فرد ورزشی دارد، گفت: بسیاری از رهبران و نمایندگان سیاسی جهان، قیلا ورزشکار بوده اند و این موضوع تضادی با حضور من در شورای شهر ندارد، ضمن اینکه مدرک تحصیلی من حقوق است و قطعا می تواند در کارم به من کمک کند.

,

اخباری در پایان در مورد برنامه های خود گفت: همانطور که در کشتی و بعد قهرمانی آن پشتکار داشتم و به موفقیت هایی نیز رسیده ام، در کار نیز همان پشتکار و انگیزه را خواهم داشت و یکی از برنامه های من فراهم کردن مجموعه های ورزشی مناسب و در اختیار قرار دادن آن به جوانان است و بیشتر اهداف کاری من بها دادن به جوانان همشهری ام خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه