اخبار داغ

گزارش؛

نصف‌جهان برای حماسه‌آفرینی به پا خاست

نصف‌جهان برای حماسه‌آفرینی به پا خاست
رای گیری در شعبه های اخذ رای با حضور مردم همیشه در صحنه استان اصفهان برای خلق حماسه ای تماشایی در پای صندوق های رأی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ همزمان با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور اخذ را در سراسر کشور از ساعت 7 صبح روز جمعه 28 خرداد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امروز برگزار می شود.

,

در استان اصفهان نیز گزارش های میدانی خبرنگاران صاحب نیوز حاکی از حضور مردم همیشه در صحنه اصفهان از همان دقایق ابتدایی است.

,

, ,

 

,

تعداد افراد واجد شرایط رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و تیره های عشایری در این استان سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۴۱ نفر است که  ۷۹ هزار و ۳۳۰ نفر از این واجدان شرایط ارای اولی هستند.
از مجموع شعب اخذ رای در این استان سه هزار و ۱۰۷ شعبه ثابت، ۳۶۰ شعبه سیار، دو هزار و ۴۵۶ شعبه شهری و ۱۰۱۱ شعبه هم روستایی است که بیشترین شعب اخذ رای سیار به شهرستان‌های سمیرم، فریدونشهر، اردستان و اصفهان اختصاص یافته است.
در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان حدود ۷۰ هزار عوامل اجرایی ناظر برگزاری انتخابات هستند.

,
,
,

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با حضور در مسجد امام رای خود را به صندوق انداخت.

,

, ,

 

,

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با حضور در محل صندوق سیار سپاه صاحب الزمان(عج)رای خود را به صندوق انداخت

,

, ,

 

,

عباس رضایی استاندار اصفهان نیز با حضور در مسجد رسول رای خود را به صندوق انداخت؛ بسیاری دیگر از مسئولان و مدیران استان نیز همراه با احاد مردم تا کنون رای خود را به صندوق انداخته اند

,

, ,

 

,

خانواده شهدا و جانبازان و خانواده شهدا مدافع حرم نیز با حضور خود در انتخابات با آرامان های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری بیت کردند؛ خانواده شهید خیزاب نیز برای شرکت در انتخابات در میدان امام اصفهان حضور یافت

,

 

,

, ,

در این انتخابات و از ساعات اولیه همه اقشارها با حضور خود عشق خود را به انقلاب نشان دادند؛ در این میان و یکی از قشرهایی که حضور گسترده ای را داشته و از همانند همیشه در دادن رای پیشتاز بودند ورزشکاران هستند.

,

, ,

 

,

یکی دیگر از قشرهایی که در اصفهان و در پی خشکی زاینده رود مشکلات زیادی دارند و معیشت و وضعیت اقتصادی آن ها در شرایط سختی است، کشاورزان هستند؛ اما کشاورزان نیز علی رغم مشکلات زیادی که برای آن ها ایجاد شده است با حضور در انتخابات نشان دادند که در هر حال پشت انقلابشان هستند و در انتخابات حضور گسترده دارند

,

, ,

 

,

حضور در اولین انتخابات از خاطرات ماندگار همه ما است و در همه دوره‌ها برای رای اولی‌ها به واسطه نخستین حضور در عرصه گسترده مشارکت مردم با شوق بیشتری همراه بوده به همین دلیل، آنان هیجانی‌تر، پررنگ‌تر و بی‌محاباتر در انتخابات شرکت می‌کنند و رای می‌دهند.

,

در اصفهان نیز دختران و پسران رای اولی با شور خاصی در حال ورود به شعب اخذ رای هستند و بسیاری از آن ها در صفحات شخصی خود اولین حضورشان به نمایش گذاشتند

,

, ,

 

,

 

,

یکی از شعب ثابت در شهر اصفهان در کنار پل خواجو قرار گرفته است که شاهد جمعیت قابل توجه از نسل های مختلف است حال و هوای این شعبه اخذ رای را می توان در فیلم ارسالی خبرنگار صاحب نیوز در این شعبه ببینید:

,
نمایشگر ویدیو
 
00:00
 
01:28
,
 
00:00
 
01:28
,
 
00:00
 
01:28
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
00:00
 
01:28
,
, ,
00:00
,
 
,
01:28
,
, ,
, ,

 

,

ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز ضمن حضور در انتخابات گفت: امروز هر شخصی در هر جبهه‌ای برای عظمت ایران تلاش می‌کند و امروز روز اثبات مردم ایران است، مهمترین بحثی که این روزها مطرح است آن است که باید تاکتیکی را برای مبارزه با تاکتیک دشمن به کار ببریم، تاکتیک دشمن در این مدت این بود که با برنامه‌های فشرده و پرتعداد در بیش از ۱۵۰ شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی که بسیاری از خارج از کشور هم کنترل می‌شد، در میان مردم دلسردی ایجاد کنند و تاکتیک ما مردم ایران در مقابله با این بی‌انگیزگی که ایجاد می‌کنند حضور و مشارکت قوی است، حضور گسترده ضدتاکتیک ما است.

,

, ,

 

,

حضور موی سپیدان انقلاب اسلامی با کهولت سن از حاشیه های دیگر در نقاط مختلف اصفهان است

,

, ,

 

,

 

,

یکی از شعب ثابت در میدان اصفهان قرار گرفته است که از ساعت قبل از شروع رای گیری شاهد صف طولانی مردم برای رای دادن است؛ فیلمی که خبرنگار صاحب نیوز در این محل ارسال کرده است میزان حضور پرشور اصفهانی ها در این شعبه را به خوبی نشان می دهد

,

 

,
نمایشگر ویدیو

 
 
ین خبر در حال تکمیل است…
,

 
 
ین خبر در حال تکمیل است…
,
, , ,

 
,

 
,
,
 
ین خبر در حال تکمیل است…
,
, ,
 
,
ین خبر در حال تکمیل است…
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه